spellingcontrole

Johan

spellingcontrole
Beste lezers,

Ik heb een laptop Windows Vista Premium.
Ik gebruik Windows Mail.
Nu wil ik de spellingcontrole toepassen en nu blijkt dat er geen vertaal
module Nederlands in zit.
Wel Duits, Engels en Spaans.
Weten jullie hoe ik aan deze Nederlandse module kan komen En natuurlijk hoe
hij geladen moet worden op de laptop.
Want ik krijg zo het idee dat dit een probleem is.

ik hoor graag,

groet,
Johan

Re: spellingcontrole
Johan schreef op 26-11-2007 22:27:
> [...]
> hoe hij geladen moet worden op de laptop.
> Want ik krijg zo het idee dat dit een probleem is.

Hoezo probleem? Als je zelf even google gehanteerd had had je het
antwoord op je vraag al lang gevonden:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=... +zoeken&meta=
Bijvoorbeeld de eerste link:
http://blogs.microsoft.nl/tonykrijne.../08/11650.aspx

Reimond Vandervondelen

Re: spellingcontrole
Johan schreef:
> [...]
> hoe hij geladen moet worden op de laptop.
> Want ik krijg zo het idee dat dit een probleem is.

Dit vond ik ook een heel vervelend probleem en ben overgestapt op
Thunderbird hoe goed ook dat ik vista mail vond, het is spijtig

--
Reimond Vandervondelen
Monne
Wim Hekken ;-)

Re: spellingcontrole
Reimond Vandervondelen schreef:

> Dit vond ik ook een heel vervelend probleem en ben overgestapt op
> Thunderbird hoe goed ook dat ik vista mail vond, het is spijtig

Verstandige beslissing :-)
--

Wim Hekken ;-)
Han

Re: spellingcontrole

news:d2815$474b404e$5353d4bc$1636@cache110.multika bel.net...

> Hoezo probleem? Als je zelf even google gehanteerd had had je het antwoord
> [...]

Hey karel,

Niet iedereen is zo goed als jij jezelf vind, dus een normaal antwoord komt
een stuk vriendelijker over.

m.v.g Han

Jetze Mellema

Re: spellingcontrole
"Han" <v.beijsterveld@kpnplanet.nl> wrote in message
> Niet iedereen is zo goed als jij jezelf vind, dus een normaal antwoord
> komt een stuk vriendelijker over.

Karel heeft gelijk en geeft wel degelijk een normaal antwoord. Leer mensen
nou maar dat ze het antwoord in no-time zelf hadden kunnen vinden door de
termen in Google te gooien. Blijkbaar komen mensen simpelweg niet op het
idee om zelf te zoeken, getuige de steeds weer terugkerende vraag naar NL
spellingscontrole in Windows Mail.

Jetze Mellema (MS MVP)

Re: spellingcontrole
Jetze Mellema schreef op 28-11-2007 23:16:

> Karel heeft gelijk en geeft wel degelijk een normaal antwoord.

Tnx.

Han

Re: spellingcontrole

"Jetze Mellema" <stoppen@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]

> idee om zelf te zoeken, getuige de steeds weer terugkerende vraag naar NL

Daar is dit nu net voor bedoeld, lekker makkelijk toch, anders kun je alles
wel opdoeken hier, want alles is ergens anders te vinden
via een goede zoek machine.

> Daar is dit nu net voor bedoeld, lekker makkelijk toch, anders kun je
> alles wel opdoeken hier, want alles is ergens anders te vinden
> via een goede zoek machine.

Hoe zeggen ze dat ook alweer? Geef een man een vis en hij heeft een dag te
eten, leer een man vissen en hij heeft de rest van zijn leven te eten.

Maar goed, ik neem aan dat je dit zelf ook wel begrepen had. Verder verbaast
het me een beetje dat je zit te zeuren tegen iemand die dagelijks veel
mensen op weg helpt met goede antwoorden, uiteraard vrijwillig en in zijn
eigen tijd. Misschien iets om over na te denken...

Jetze Mellema (MS MVP)

Jan Besar

Re: spellingcontrole

Hear, hear!!!!