Snelkoppeling "Restart Windows Vista" door TweakVI

Gerard Peet

Snelkoppeling "Restart Windows Vista" door TweakVI
Door het uitvoeren van TweakVI (zie de berichten getiteld "Pijltjes onder
snelkoppelingen op bureaublad") heb ik op mijn bureaublad, hoewel ik daar
niet bewust om gevraagd heb, ineens ook een snelkoppeling "Restart Windows
Vista". Daar snap ik het nut niet van. Als Windows Vista is afgesloten, zie
je volgens mij ook deze snelkoppeling niet meer. Als de computer inclusief
de cursor vastzit en niet meer op de muis reageert, zou ik Windows Vista
misschien wel willen herstarten maar ik kan dan niet bij de snelkoppeling
komen, toch?
Dus haal ik die snelkoppeling maar weer weg. Of zie ik iets helemaal
verkeerd?

Gerard Peet

Re: Snelkoppeling "Restart Windows Vista" door TweakVI
Gerard Peet schreef op 25-11-2007 14:27:
> [...]
> ik kan dan niet bij de snelkoppeling komen, toch?
> Dus haal ik die snelkoppeling maar weer weg. Of zie ik iets helemaal

Weghalen. Is niet echt nodig. Maar als je bij de installatie van tweakVI
goed had opgelet, had je gezien dat je een vinkje had kunnen weghalen.

Mamamegs

Re: Snelkoppeling "Restart Windows Vista" door TweakVI
karelV submitted this idea :

> Weghalen. Is niet echt nodig. Maar als je bij de installatie van
> tweakVI goed had opgelet, had je gezien dat je een vinkje had kunnen
> weghalen.

TweakVI is leuk, maar als je het alleen maar hebt gedownload voor het
weghalen van de pijltjes had je beter Vista Shortcut Overlay Remover
van
de door mij gegeven link kunnen gebruiken. TweakVI is een krachtig
programma, waar je ook een hoop instellingen mee door de war kunt
gooien!

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

Gerard Peet

Re: Snelkoppeling "Restart Windows Vista" door TweakVI
Ik geloof Mamameg direct. Maar Tweak VI zat nou eenmaal al op mijn computer
toen ik de andere tips las. Zodra ik over een poosje het gevoel heb dat ik
tevreden ben over de instellingen van en de software op mijn nieuwe
computer, dan gooi ik Tweak VI er weer af zodat ik er geen ongelukken mee
kan maken!

"Mamamegs" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
news:mn.cbb87d7b17075092.72151@wilgeenmail.invalid ...