i-Tunes probleem

Harry

i-Tunes probleem
Ik probeer i-Tunes te dl van de Apple website. Wanneer ik op dan op
downloaden klik krijg ik binnen 2 seconden het bericht "dank je wel voor het
downloaden", maar er is niets gebeurd. Heeft iemand een oplossing?

Re: i-Tunes probleem
Harry schreef op 25-11-2007 14:26:
> Ik probeer i-Tunes te dl van de Apple website. Wanneer ik op dan op
> downloaden klik krijg ik binnen 2 seconden het bericht "dank je wel voor
> het downloaden", maar er is niets gebeurd. Heeft iemand een oplossing?

Rechtsklik op de link - kiezen voor 'Doel opslaan als' o.i.d. ??

Harry

Re: i-Tunes probleem

"karelV" <karelV@degroeten.local> wrote in message
news:e0dcb$47498367$5353d4bc$4238@cache100.multika bel.net...

> Rechtsklik op de link - kiezen voor 'Doel opslaan als' o.i.d. ??

Bedankt voor je snelle reactie Karel, maar dit werkt niet. Als ik dan als
target "all files" aanklik, krijg ik een HTML bestand waar ik niets mee kan
beginnen. Mogelijk een gevolg van de "onvriendelijke" verstandhouding
Apple/Microsoft.
Het blijft een raadsel....
Harry

Wim Hekken ;-)

Re: i-Tunes probleem
Harry schreef:

> [...]

> als target "all files" aanklik, krijg ik een HTML bestand waar ik niets
> mee kan beginnen. Mogelijk een gevolg van de "onvriendelijke"

Dat is complete onzin.

> Het blijft een raadsel....

Dat het bij jou niet lukt :-(
Zowel met IE, Firefox, Opera en Safari is het gewoon op te halen.
--

Wim Hekken ;-)
> [...]

news:e0dcb$47498367$5353d4bc$4238@cache100.multika bel.net...

> Rechtsklik op de link - kiezen voor 'Doel opslaan als' o.i.d. ??

Het is gelukt om i-Tunes te dl en te installeren door het uitschakelen van
de firewall. Dit moest natuurlijk niet nodig zijn, omdat de laatste i-Tunes
versie Vista compatible is.
Echter nu blijkt mijn i-pod, waar meer dan 300 cd's op staan niet te werken
met i-Tunes (Vista version) omdat de destijds met XP opgenomen muziek niet
compatible is met de i-Tunes Vista bestand structuur. Er wordt mij dan ook
gevraagd of de inhoud will erasen, zodat mijn i-pod in de toekomst
compatible wordt met Vista. Er zijn momenten, waarbij ik mij afvraag waarom
ben ik op Vista overgestapt. Dit is er weer een...
Jammer, want voor de rest ben ik wel tevreden met Vista Business

Wim Hekken ;-)

Re: i-Tunes probleem
Harry schreef:

> [...]

> afvraag waarom ben ik op Vista overgestapt. Dit is er weer een...
> Jammer, want voor de rest ben ik wel tevreden met Vista Business

Je kan alle nummers van je iPod importeren met YAMiPod:
http://www.yamipod.com/main/modules/downloads/

Vervolgens importeer je deze weer in iTunes en synchroniseer je je iPod.
--

Wim Hekken ;-)
Harry

Re: i-Tunes probleem

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> wrote in message

> [...]
> http://www.yamipod.com/main/modules/downloads/
>
> Vervolgens importeer je deze weer in iTunes en synchroniseer je je iPod.

Bedankt Wim, het was niet de Firewall die het probleem veroorzaakte, maar de
IE7 pop up blocker. (sorry)
Het programma yamipod werkt OK, nogmaals mijn dank.
Harry

Wim Hekken ;-)

Re: i-Tunes probleem
Harry schreef:

> "Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> wrote in message

> Bedankt Wim, het was niet de Firewall die het probleem veroorzaakte,
> maar de IE7 pop up blocker. (sorry)

Da kon ik niet weten. IE7 wordt nbij mij alleen gebruikt door het
Windows Update programma, voor de rest Mozilla Firefox :-(

> Het programma yamipod werkt OK, nogmaals mijn dank.

Graag gedaan :-)
--

Wim Hekken ;-)