Quickplay knop?

Huib

Quickplay knop?
Hallo,

Op mijn laptop staan een aantal knoppen voor Quickplay , DVD enz.

Recentlijk werkt de knop Quickplay niet meer, die van DVD wel.

De instellingen in msconfig zijn aangevinkt doch dit levert niets op en die
in Windows Defender zijn ook ok.
De SW manueel starten dan werkt het.

Dit lijkt op een HW-fout tenzij er ergens nog een instelling zou zijn?

Wie heeft hier ervaring mee?

Groeten
Huib

Wim Hekken ;-)

Re: Quickplay knop?
Huib schreef:
> [...]
> die in Windows Defender zijn ook ok.
> De SW manueel starten dan werkt het.
>
> Dit lijkt op een HW-fout tenzij er ergens nog een instelling zou zijn?

Welk merk en type laptop?
--

Wim Hekken ;-)
Huib

Re: Quickplay knop?
Hallo Wim,

Ik heb een HP DV9285ea

Groeten
Huib

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Welk merk en type laptop?
> --
>
> Wim Hekken ;-)

Wim Hekken ;-)

Re: Quickplay knop?
Huib schreef:

> "Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Hallo Wim,
>
> Ik heb een HP DV9285ea

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/s...2093&lang= nl

Mocht deze regel in meerdere delen ui**** gevallen zijn dan is de
onderstaande link te gebruiken:
http://tinyurl.com/3anq7x

Je komt terecht op de pagian van HP over je QuickLaunch toetsen met een
installatie programma.
--

Suc6,
Wim Hekken ;-)
Huib

Re: Quickplay knop?

> [...]
> onderstaande link te gebruiken:
> http://tinyurl.com/3anq7x
>
> Je komt terecht op de pagian van HP over je QuickLaunch toetsen met een

Dag Wim,
Hartelijk dank, is er inderdaad mee opgelost.
De reden waarom het fout geworden is weet ik hiermee niet, misschien een
samenloop door updates enz.
Toch nog een vraag:
Waarom vindt de HP-update die ik af en toe uitvoer dit niet? Hier was
duidelijk sprake van een hogere versie?

Toch nog eens bedankt, wist niet dit niet.
Groeten
Huib

Wim Hekken ;-)

Re: Quickplay knop?
Huib schreef:

> [...]

> duidelijk sprake van een hogere versie?
>
> Toch nog eens bedankt, wist niet dit niet.

Dat probleem heb ik ook steeds met mijn HP laptop. Je zoekt je het
ongeluk naar de juiste drivers :-(
Maar ik ben blij, dat je probleem is opgelost :-)
--

Wim Hekken ;-)