docs en settings niet toegankelijk

A.Translator

docs en settings niet toegankelijk
In C: staat een snelkoppeling naar C:\Documents and Settings, de map zelf zie
ik niet. Als ik op de snelkoppeling klik krijg ik de boodschap dat de map niet
toegankelijk is.

Ik heb mijn data op de E:\ partitie. In XP stond daar ook mijn Docs ans Sets
onder, maar op Vista kan ik die niet vinden.

Kan iemand me zeggen waar ik moet zoeken?
Dank.

--
Groet,
Adriana

A.Translator

Re: docs en settings niet toegankelijk
A.Translator schreef op 24-11-2007
> [...]

> Ik heb mijn data op de E:\ partitie. In XP stond daar ook mijn Docs ans Sets
> onder, maar op Vista kan ik die niet vinden.

Ik had er bij moeten zeggen dat ik ingelogd ben als user met volledige
beheerdersrechten.

--
Groet,
Adriana
[ gooi de vuilnis weg als je me wilt mailen ]
www.spinsister.nl

~PC-freakİ~

Re: docs en settings niet toegankelijk
Op Sat, 24 Nov 2007 15:29:36 +0100, schreef A.Translator
<transVUILlatoria@yaNIShoo.com> het volgende.

>A.Translator schreef op 24-11-2007

>Ik had er bij moeten zeggen dat ik ingelogd ben als user met volledige
>beheerdersrechten.

C:\Documents and Settings is en blijft altijd leeg, die staat er alleen
maar in om compatible te blijven met XP. Het zijn snelkopp naar de
nieuwe structuur van Vista, niets om je zorgen over te maken.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl

A.Translator schreef op 24-11-2007 15:08:
> [...]
> Sets onder, maar op Vista kan ik die niet vinden.
>
> Kan iemand me zeggen waar ik moet zoeken?

Lees deze twee artikelen eens, dan wordt de structuur duidelijker:
http://www.vistabits.nl/documents_settings_openen.htm
http://www.vistabits.nl/gebruikersmap_verplaatsen.htm

A.Translator

Re: docs en settings niet toegankelijk
karelV schreef op 24-11-2007

> Lees deze twee artikelen eens, dan wordt de structuur duidelijker:

Beiden weer reuze bedankt!

Ik zal het artikel over de structuur lezen, Karel, maar eerst een aantal zaken
installeren: mijn nieuwe laptop met Vista is opeens geen speeltje meer nu de HD
van mijn XP desktop het begeven heeft. Niet erg: nu word ik gedwongen Vista
goed door te nemen. Fijn dat er daarbij een behulpzame groep bereikbaar is!