Windows Mail: De inhoud van dit bericht is niet gevonden

Ferdy de Jonge

Windows Mail: De inhoud van dit bericht is niet gevonden
Het is een aantal keer voorgekomen, dat wanneer een bericht met bijlage wordt
verzonden, dit bericht blijft hangen in het Postvak Uit.
Wanneer dit bericht opnieuw geopend wordt wordt de volgende melding gegeven:
"Bericht is niet gevonden
De inhoud van dit bericht is niet gevonden
Windows Mail"
Overige berichten blijven ook hangen achter dit bericht.

Na het verwijderen van het bericht loopt het Postvak Uit netjes leeg, maar
moet het 'foute' bericht opnieuw aangemaakt worden. Erg irritant.

Iemand een idee?
Mamamegs

Re: Windows Mail: De inhoud van dit bericht is niet gevonden
It happens that Ferdy de Jonge formulated :
> [...]
>
> Na het verwijderen van het bericht loopt het Postvak Uit netjes leeg,
> maar moet het 'foute' bericht opnieuw aangemaakt worden. Erg

Help dit?
http://www.vistabits.nl/onverwijderbare_email.htm

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

~PC-freak©~

Re: Windows Mail: De inhoud van dit bericht is niet gevonden
Op Sat, 24 Nov 2007 16:46:04 +0100, schreef Mamamegs
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> het volgende.

>It happens that Ferdy de Jonge formulated :

>Help dit?
>http://www.vistabits.nl/onverwijderbare_email.htm

Is het geen idee om van de belangrijkste problemen/vragen een wekelijkse
posting met de links naar die oplossingen te posten, want je zou er
bijna moedeloos van worden ;-)

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Wim Hekken ;-)

Re: Windows Mail: De inhoud van dit bericht is niet gevonden
~PC-freak©~ was een beetje moedeloos in:

Dat heet toch een FAQ? :-)
Maar wel een GOED idee!
--

Wim Hekken ;-)

Wim Hekken ;-) wrote :
> ~PC-freak©~ was een beetje moedeloos in:

> Dat heet toch een FAQ? :-)
> Maar wel een GOED idee!

)
Die hebben we toch al?
http://www.vistabits.nl/tipstrucs.htm
)

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

Wim Hekken ;-)

Mamamegs schreef:

> )
> Die hebben we toch al?
> http://www.vistabits.nl/tipstrucs.htm

Nee, dat is een link. Een FAQ wordt regelmatig, dagelijks, wekelijks,
maandelijks) in de nieuwsgroep zelf gepost.
Maar ik heb al heel wat nuttigs uit jouw webstek gehaald :-)
--

Wim Hekken ;-)
Mark Veldhuis

Re: Windows Mail: De inhoud van dit bericht is niet gevonden
In article <OC#lwk3LIHA.3852@TK2MSFTNGP06.phx.gbl>, a@b.invalid says...
> Nee, dat is een link. Een FAQ wordt regelmatig, dagelijks, wekelijks,
> maandelijks) in de nieuwsgroep zelf gepost.

Ik vrees dat het weinig zin heeft om zo'n FAQ te plaatsen.
Als mensen een nieuwsgroep aan kunnen sluiten en op zoek kunnen gaan
naar de FAQ om te zien of hun vraag daar wordt beantwoordt, kunnen ze
via Google vaak ook dezelfde informatie al vinden.
Dan zit er voor ons niets anders op dan braaf telkens weer dezelfde
vragen te beantwoorden, denk ik.

Mark Veldhuis.
Wim Hekken ;-)

Mark Veldhuis schreef:
> [...]

> via Google vaak ook dezelfde informatie al vinden.
> Dan zit er voor ons niets anders op dan braaf telkens weer dezelfde

Ik vrees, dat je gelijk hebt :-(
Maar we laten ons niet uit het veld rammen :-)
--

Wim Hekken ;-)