datum tijd aanduiding

jerry8108

datum tijd aanduiding
Hallo,

Ik heb het bijzondere probleem dat vista de tijd uit z'n eigen aanpast .
Nu is dit niet zo vreemd maar hij zet de datum 2 dagen terug en de tijd een
paar uur terug. elke keer als datum/ tijd goed is gezet en de pc de volgende
dag word opgestart dan staat de datum/ tijd weer verkeerd .
de synchronisatie werkt niet als de tijd niet overeenkomt met de
daadwerkelijke tijd
p.s. de datum/ tijd in het bios staat wel goed.

Is er iemand die dit probleem ook heeft of heeft gehad en hoe is dit op te
lossen???

m.v.g
koze

Re: datum tijd aanduiding

"jerry8108" <jerry8108@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> p.s. de datum/ tijd in het bios staat wel goed.
>
> Is er iemand die dit probleem ook heeft of heeft gehad en hoe is dit op te

Heb je de land en regiocode wel goed staan? Dit lijkt heel erg op een
probleem met een verkeerd gekozen regio in taal en landinstellingen.
Ko

Leen

Re: datum tijd aanduiding

Date: Thu, 22 Nov 2007 13:26:00 -0800

Zo te zien niet ;-)

jerry8108

RE: datum tijd aanduiding

"jerry8108" wrote:

> [...]
> p.s. de datum/ tijd in het bios staat wel goed.
>
> Is er iemand die dit probleem ook heeft of heeft gehad en hoe is dit op te

Leen

Re: datum tijd aanduiding

"jerry8108" <jerry8108@discussions.microsoft.com> wrote in message news9222C74-34BC-461C-9921-61137430C9B9@microsoft.com...

>land en regio staan ook goed ..

Nee hoor, anders zou de header van dit bericht dit niet weergeven:
Date: Fri, 23 Nov 2007 13:16:00 -0800

Nederland zit namelijk in :
Date: Thu, 22 Nov 2007 23:20:39 +0100

Aanpassen:
Ga naar het systeemvak (systray)
Ga naar Change Date and Time settings (maar dan in het nederlands..)
Ga naar Change Timezone (maar dan in het nederlands..)

Re: datum tijd aanduiding
Leen schreef op 27-11-2007 0:40:

> Nee hoor, anders zou de header van dit bericht dit niet weergeven:
> Date: Fri, 23 Nov 2007 13:16:00 -0800

Jawel: jerry post vanaf de online Microsoft-forums en dan krijgt het
bericht de datum aanduiding van een server in de USA.

Leen

Re: datum tijd aanduiding
"karelV" <karelV@degroeten.local> wrote in message
news:6a996$474bd6e9$5353d4bc$30074@cache100.multik abel.net...

> Jawel: jerry post vanaf de online Microsoft-forums en dan krijgt het
> bericht de datum aanduiding van een server in de USA.

Je hebt gelijk. Even over het hoofd gezien.