lokaal gebruikersprofiel niet beschikbaar

Nenya

lokaal gebruikersprofiel niet beschikbaar
Op een vista business machine gekoppeld aan een server 2003, wil ik inloggen
als netwerk gebruiker (lokaal administrator). Ik krijg echter de melding dat
mijn profiel niet geladen kan worden en dat er een tijdelijk profiel wordt
aangemaakt omdat er geen lokaal profiel gevonden kan worden. Na het uitloggen
zie ik dat op de server wel een gebruiker.V2 aangemaakt is maar die is leeg.
Ook als ik op de pc een kleine wijziging maak, wordt dit niet opgeslagen.
Ik heb op de server dit profiel verwijderd op de hoop dat er een nieuwe
wordt aangemaakt. Op de pc zelf is geen spoor van de gebruiker te vinden. En
als ik opnieuw inlog, krijg ik weer een temp profiel.
En het aller vreemdste is dat ik met een andere gebruiker wel een profiel
kan ophalen/aanmaken.
Hoe maak ik nou dat lokaal profiel voor deze gebruiker aan?

GJ.Oomens

Re: lokaal gebruikersprofiel niet beschikbaar

Suggestie:
http://groups.google.com/group/micro...2ed112bdd80b1e

--
G├ęrard