account van gebruiker verwijderen?

riet boon

account van gebruiker verwijderen?
Hallo,
Op mijn laptop met Vista Premium heb ik het Administrator account weer
hersteld.
Daarnaast bestaat nog het account op mijn eigen naam.
Ik maak nogal zware foto presentaties met PSP x2 en krijg bij opslaan de
melding dat er niet genoeg gehugen beschikbaar is.
Er is ook een netwerk met een WXP machine, via het multi pc modem, maar ik
neem aan dat, als die pc niet aanstaat dat niet zoveel geheugen gebruikt.
Er zit 2 GB Ram in de laptop.
Ik heb het virtuele geheugen op de C en op de D , waar de bestanden
opgeslagen worden, hehoorlijk verhoogd.
Ik ben nu bezig om zoveel mogelijk geheugen verslindende applicaties uit te
schakelen en vraag me af of het mogelijk is om dat hele account op mijn
eigen naam straffeloos te verwijderen, want als ik naar de processen kijk,
gebruikt dat ook behoorlijk wat van het geheugen.
Kan iemand me daar iets over zeggen, voordat ik er aan begin.
Ik heb een image van de C en alle partities met Acronis True Image 10.
Groeten, Riet.

BWH

Re: account van gebruiker verwijderen?
Hallo Riet,

Het is zeker mogelijk om het helle account op uw eigen naam te verwijderen.
U logt in onder het account wat u wilt behouden en in het configuratiescherm
gaat u naar de useraccounts, klik het account aan wat verwijdert dient te
worden. En weg gaat het.
u krijgt nog de optie om de persoonlijke instellingen en mijn documenten op
te slaan op desktop. misschien wel handig.

Nog even een artikel dat User Accounts goed beschrijft:
http://technet2.microsoft.com/Window....mspx?mfr=true

En wat ook goed is om het ram-gebruik te maximaliseren is om even goed je
services door te nemen, die draaien op de achtergrond. En dan de services
uit te schakelen die je toch niet gebruikt.
volgende guide is daar wel goed voor:
http://www.msfn.org/board/index.php?act=ST&f=67&t=87443

Met vriendelijke groet,

BWH

"riet boon" <mcboon@doge.nl> wrote in message
> [...]
> Kan iemand me daar iets over zeggen, voordat ik er aan begin.
> Ik heb een image van de C en alle partities met Acronis True Image 10.

riet boon

Re: account van gebruiker verwijderen?
Ook voor deze adviezen veel dank. Ik lees het allemaal goed door en zal
proberen er mijn voordeel mee te doen.
Ga het bericht eerst maar eens opslaan, om het makkelijker terug te kunnen
vinden en lezen.
Riet.