vreemd directory

opstarten van win xp pro

vreemd directory
Hallo ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen uit de brand met de
volgende probleem: Ik heb een laptop gekocht met win vista home premiun erop,
maar doordat de laptop traag is heb ik door hitman pro laten controleren en
alle fouten weg gehaald.Nu kwam ik erachter dat er een DIR bestaat op de
C-schijf, maar onder windows kan ik dat niet zien alleen in de COMMAND wel
ziet als volgt uit (C:\document and Settings\elvin\LocalSettings\application
data\ application data\application data\application data\application
data\application data\application data\application data\application
data\application data\application data\). Ik heb ook ''verborgen mappen
weergeven'' aangezet maar wat ik ook doet blijft hetzelfde. Ik weet hierme
geen raad meer en dacht dat mijn laptop besmet is maar dat is het niet dus.
Hoop snel een amtwoord te horen van iemand

m.vr.gr. Elvin

Re: vreemd directory
opstarten van win xp pro schreef op 21-11-2007 9:34:
> [...]
> geen raad meer en dacht dat mijn laptop besmet is maar dat is het niet dus.
> Hoop snel een amtwoord te horen van iemand

Je post in de Vista-groep, maar het onderwerp heeft het over XP ....
Aangenoemen dat het XP betreft:
Start - Uitvoeren - typ cmd <enter>.
In het zwarte scherm opgeven Chkdsk c: /f , en hem dan laten opstarten
en de schijfcontrole uitvoeren (*niet* afbreken!).

Andre

Re: vreemd directory
karelV had ui****gezet :

> Je post in de Vista-groep, maar het onderwerp heeft het over XP ....

He Karel, waar spreekt de OP over XP ?

> Aangenoemen dat het XP betreft:
> Start - Uitvoeren - typ cmd <enter>.
> In het zwarte scherm opgeven Chkdsk c: /f , en hem dan laten opstarten en de
> schijfcontrole uitvoeren (*niet* afbreken!).

Ik denk dat de OP struikeld over de snelkoppelingen in Vista voor de
comptabiliteit met XP,
C:\document and Settings\
bestaat niet in Vista, verwijst naar de users (gebruikers) map he

--
mvg,
Andre

Re: vreemd directory
Andre schreef op 21-11-2007 11:49:

> He Karel, waar spreekt de OP over XP ?

Hij noemt zichzelf 'opstarten van win xp pro' , dat zag ik in de haast
voor 'onderwerp' aan :-(

opstarten van win xp pro

Re: vreemd directory
Heren ik heb het over WIN VISTA HOME PREMNIUM

"karelV" wrote:

> Hij noemt zichzelf 'opstarten van win xp pro' , dat zag ik in de haast
> voor 'onderwerp' aan :-(

Mamamegs

Re: vreemd directory
opstarten van win xp pro was thinking very hard :
> [...]
> raad meer en dacht dat mijn laptop besmet is maar dat is het niet
> dus. Hoop snel een amtwoord te horen van iemand

Ik heb het zelf ook aan de hand gehad in Ultimate, op een gegeven
moment
tot ruim 100 submappen diep... Ik heb al die submappen gewoon
verwijderd en heb geen neven effecten bemerkt. Het is geen virus.

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

bdmesq

RE: vreemd directory

"opstarten van win xp pro" wrote:

> [...]

> geen raad meer en dacht dat mijn laptop besmet is maar dat is het niet dus.
> Hoop snel een amtwoord te horen van iemand

bdmesq

RE: vreemd directory

weet niet of het u bekend is [neem aan van wel] maar vista zal niet werken
[had hetzelfde probleem] als het RAM GEHUEGEN niet minstens 1.5 of liefst 2
of meer is.
ga dit na,alle andere handelingen zijn anders zinloos.

> [...]

> geen raad meer en dacht dat mijn laptop besmet is maar dat is het niet dus.
> Hoop snel een amtwoord te horen van iemand

~PC-freakİ~

Re: vreemd directory
Op Mon, 10 Dec 2007 08:49:00 -0800, schreef bdmesq
<bdmesq@discussions.microsoft.com> het volgende.

> [...]
>of meer is.
>ga dit na,alle andere handelingen zijn anders zinloos.

Eerst 2 lege berichten, en daarna onzin posten. Met 1GB zal Vista niet
erg snel zijn maar wel gewoon werken.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl