Explorer problemen

Blacknikon

Explorer problemen
Diverse malen werd hier geschreven over een telkenmale crashende Windows
Explorer. Ik herken het om gek van te worden. Echter de oplossing van een
zekere Phil de Cat dan wel Happy Life werkt bij subliem. Het aantal keren
dat Windows Explorer hangt is zeker 80 % gedaald. De methode van Phil de Cat
dan wel Happy Life luidde:

Ga eens in deverkenner naar Organiseren > Map en Zoekopties > tabblad
weergave en zet een vinkje in "Altijd pictogrammen weergeven enz enz.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Phil de Cat dan wel Happy Life of wie dan ook die met deze oplossing kwam,
hartelijk bedankt.

Eric

Mark Veldhuis

Re: Explorer problemen
In article <1D2FBF43-A9C8-4C75-8C4A-63C2A123E896@microsoft.com>,
h.zwartjes1@nospam.kpnplanet.nl says...
> [...]
>
> Ga eens in deverkenner naar Organiseren > Map en Zoekopties > tabblad
> weergave en zet een vinkje in "Altijd pictogrammen weergeven enz enz.

Hoewel dat natuurlijk op zich een prima tip is, is het wel
symptoombestrijding en dus geen echte oplossing.
In de meeste gevallen waarop bovenstaande tip van toepassing is, is de
oorzaak OF een verouderde versie van Nero, OF een codec pack dat
moeilijkheden veroorzaakt.
In die richting moet je dus eens gaan zoeken als je het probleem wilt
oplossen, en toch gewoon thumbnails i.p.v. pictogrammen wilt blijven
zien.

Mark Veldhuis.
Blacknikon

Re: Explorer problemen
"Mark Veldhuis" <me@privacy.net> schreef in bericht
news:MPG.21abc3e218d31a5b989695@msnews.microsoft.c om...
> [...]

> In die richting moet je dus eens gaan zoeken als je het probleem wilt
> oplossen, en toch gewoon thumbnails i.p.v. pictogrammen wilt blijven

Ik ben het helemaal met je eens. Alleen ik had het probleem al me**** na een
verse installatie op een nieuwe PC. Bovendien heb ik van alles de nieuwste
software specifiek voor Vista geinstalleerd. Nero 8 isdaar natuurlijk een
van.

Groet,\

Eric