Fototank

De Postbode

Fototank
Welke fototank (photobox, imagetank) kan ik gebruiken met Vista Home Premium?
Ik ga 'm uitsluitend gebruiken om foto's op te slaan en deze naar de
computer te kopiëren.

Wim Hekken ;-)

Re: Fototank
De Postbode schreef:
> Welke fototank (photobox, imagetank) kan ik gebruiken met Vista Home Premium?
> Ik ga 'm uitsluitend gebruiken om foto's op te slaan en deze naar de
> computer te kopiëren.

Het maakt niet uit welke je gebruikt. Vista ziet zo'n fototank als een
externe harde schijf. Standaard start de fotgalerij van Vista op zodra
je hem aansluit. De drivers zitten gewoon in Vista. Echt Plug an Play
--

Wim Hekken ;-)
Eric Debersaques

Re: Fototank
Hallo,
Persoonlijk gebruik ik de Linksys Nas 200 netwerkschijf. Die is van overal
draadloos te bereiken. Met twee schijven van 500GB die in raid o of raid1
kunnen geschakeld worden. Kostprijs+/- ?400. Mischien iets traag maar een
uistekende archiefdrager, in raid 0 dus 1TB. Als backupschijf beschik ik
steeds over 500GB en de zekerheid als iets misloopt met schijf 1 dat alles
nog op schijf 2 staat.
Yurric
"De Postbode" <DePostbode@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> Welke fototank (photobox, imagetank) kan ik gebruiken met Vista Home
> Premium?
> Ik ga 'm uitsluitend gebruiken om foto's op te slaan en deze naar de
> computer te kopiren.

Wim Hekken ;-)

Re: Fototank
Eric Debersaques schreef:

> [...]

> uistekende archiefdrager, in raid 0 dus 1TB. Als backupschijf beschik ik
> steeds over 500GB en de zekerheid als iets misloopt met schijf 1 dat

De OP heeft een draagbaar exemplaar nodig op accuvoeding.
--

Wim Hekken ;-)
De Postbode

Re: Fototank
Na veel gezoek op het internet was ik nog steeds niet veel wijzer geworden.
Ik heb me uiteindelijk bij een fotowinkel laten informeren wat de
mogelijkheden waren.
Het is de Vosonic VP2160 met 40 Gb geworden. Dit is een handzame fototank
zonder 'poespas' voor een aantrekkelijke prijs van 99 Euro.