Nieuwsgroepen

El Patriotaİ

Nieuwsgroepen
Hallo,
op de een of andere manier kan ik opeens niet meer zien wat ik plaats in een
nieuwsgroep.
Dit dus ook waarschijnlijk niet.
Wel het commentaar wat erop gegeven wordt.
Wat is er nu weer aan de hand?
Vriendelijke groeten,
Geert.

Re: Nieuwsgroepen
El Patriotaİ schreef op 17-11-2007 12:50:
> [...]
> een nieuwsgroep.
> Dit dus ook waarschijnlijk niet.
> Wel het commentaar wat erop gegeven wordt.

Geen idee, maar probeer (voor deze nieuwgroep) eens de MS server:
msnews.microsoft.com

El Patriotaİ

Re: Nieuwsgroepen

news:98806$473ed6d6$5353d4bc$21042@cache120.multik abel.net...

> Geen idee, maar probeer (voor deze nieuwgroep) eens de MS server:
> msnews.microsoft.com

Dit wordt verstuurd via desbetreffende site.
Ben benieuwd.
Geert

> [...]

news:98806$473ed6d6$5353d4bc$21042@cache120.multik abel.net...

> Geen idee, maar probeer (voor deze nieuwgroep) eens de MS server:

Nogmaals, want ik zie niets.
Geert

Coert Beck

Re: Nieuwsgroepen
Beste Geert,

Heb ik ook gehad.
Er waren 2 problemen: ten eerste stond mijn eigen email adres in Vista op
niet veilig en Norton IS. Ondertussen heb ik mijn eigen gegevens op veilig
gezet en Norton IS vervangen voor de nieuwe Eset Smart Security, wat
trouwens een super programma is. Toen was het probleem weg.
Hopenlijk heb je hier wat aan.

Ik hoor graag van je.

Suc6

Coert

"El Patriotaİ" <TodoPorLaPatria(nospam)@zeelandnet.nl> schreef in bericht

> news:98806$473ed6d6$5353d4bc$21042@cache120.multik abel.net...

> Nogmaals, want ik zie niets.
> Geert

El Patriotaİ

Re: Nieuwsgroepen

"Coert Beck" <coertgroep@quicknet.nl> schreef in bericht
> [...]
> gezet en Norton IS vervangen voor de nieuwe Eset Smart Security, wat
> trouwens een super programma is. Toen was het probleem weg.

Dit is met een geheel nieuw account.
Vraag: "ten eerste stond mijn eigen email adres in Vista op niet veilig""
Waar kan ik dit veranderen? Waar staat dit?
Ben benieuwd of ik via dit account wel wat zie.
Geert.

Coert Beck

Re: Nieuwsgroepen
In Vista Mail onder "extra", "opties voor ongewenste email", "geblokkeerde
afzenders". In die rij stond mijn email adres. Toen ik die verwijderd had en
toegevoegd in tabblad "veilige afzenders" kon ik mijn news berichten weer
lezen.
Trouwens, gebruik jij ook Norton IS.

Coert

> [...]
> afzenders". In die rij stond mijn email adres. Toen ik die verwijderd had
> en toegevoegd in tabblad "veilige afzenders" kon ik mijn news berichten

Hoe het kan weet ik niet, maar er stonden inderdaad een paar mail adressen
in die geblokkeerd werden.
Ik heb die nu veranderd en ben benieuwd of dit nu geholpen heeft.
Bedankt in ieder geval voor de info. Was daar zelf niet zo snel opgekomen.
Ik gebruik inderdaad Norton IS. Kwam met de laptop mee, dus over 2 maanden
nu zie ik wel verder.
Tot nu toe bevalt het aardig, in ieder geval nog geen problemen gehad wat ik
wel had met XP en Norton.
Prettige dag verder,
Geert.