Downloaden van TV-uitzending

Niek van Hasselt

Downloaden van TV-uitzending
TV-uitzending over het boek van Geert Mak. Interessant is ook de op deze
TV-serie betrekking hebbende website www.ineuropa.nl ,
De TV serie ook te vinden is.
Maar...
Ik heb op allerlei wijzen geprobeerd deze uitzending na bekeken te hebben
via Internet Tempory files op te slaan. Helaas in de de TiF vind ik niets.
Ook niet als ik zoek via Totaal Commander en/of de Beveiligde Modus
uitschakel in Explorer 7.
Weet iemand een oplossing zodat ik de uitzending, die ik bekeken heb via het
internet op mijn PC , op mijn Hd kan terug vinden om hem later de
uitzending op DVD te branden?
Of is deze uitzending via het internet zo beveiligd, dat hij niet op de Pc
achterblijft?

Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Groetjes,
Niek

Re: Downloaden van TV-uitzending
Niek van Hasselt schreef op 16-11-2007 22:17:
> [...]
> uitzending op DVD te branden?
> Of is deze uitzending via het internet zo beveiligd, dat hij niet op de

Deze uitzending bijvoorbeeld:?
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...b.20071111.asf

Dat is een streaming video bestand, wordt niet opgeslagen op de pc.
Onder XP neem ik die wel eens op met WM Recorder
[http://www.wmrecorder.com/], niet gratis, wel goed.

dimov000

RE: Downloaden van TV-uitzending
Niek,

Wil je streaming video opnemen dan heb je 3 keuzes.
Je kunt via de link en met een programma die tv of video recording doet
e.e.a. opnemen. Zoals gezegd WMrecorder is er een van.
Zoek met Google eens op video opnemen op mijn pc...dan wordt je verwezen
naar videorecordings programma's waarvan er een aantal gratis is. Kijk ook
onder You Tube recording.
Andere manier is via uitzending gemist de video alsnog bekijken.
Ultiem is via home premium en met een tv tuner van 50 euro gewoon opnemen
zoals via een videorecorder. Dan wordt het in dvr-ms formaat opgenomen die je
gratis converteert naar mpg of in dvr-ms via media center afspeelt.

Keuzes genoeg lijkt me

Dimov000