Windows Fotogalerie 'werkt niet meer'

Reinier Van der Pol

Windows Fotogalerie 'werkt niet meer'
Hallo iedereen,

sinds de aankoop van mijn pc heeft Windows Fotogalerie, welke bij Vista Home
Premium werd geleverd, niet goed gefunctioneerd. Eerst dacht ik dat dit een
kinderziekte zou zijn, maar deze hoop heb ik inmiddels opgegeven. Het
probleem is dat de fotogalerie bijna direct na het opstarten alweer crasht
waarbij ik de melding krijg dat Windows Fotogalerie niet meer werkt en dat
hij voor een oplossing gaat zoeken. Deze oplossing vind hij echter nooit en
vervolgens wordt Windows Fotogalerie afgesloten.
Inmiddels ben ik er wel achter dat hij het iets langer volhoudt als ik als
administrator het programma opstart, echter dan zie ik ook alleen de foto's
die onder het administrator account staan.

Heeft één van jullie wellicht een oplossing, zodat ik wel gebruik kan gaan
maken van Windows Fotogalerie?

Alvast hartelijk bedankt!
Henk

Re: Windows Fotogalerie 'werkt niet meer'

"Reinier Van der Pol" <ReinierVanderPol@discussions.microsoft.com> schreef
in bericht news:5ED2B2C3-38B8-4E4D-BB8F-F4DC5D332FCB@microsoft.com...
> [...]
> die onder het administrator account staan.
>
> Heeft één van jullie wellicht een oplossing, zodat ik wel gebruik kan gaan

Het is voor jou wellicht niet DE oplossing, maar hier crachte die ook
constant.
Na een format C en alles opnieuw installeren werkte fotogalerie wel zoals
het behoord.
Raar maar waar.
ps. om fotogalerie draaiende te krijgen heb ik me pc niet geformateerd, maar
ik was wel dat dat
probleem af :P