ZoneAlarm« Internet Security Suite

Blacknikon

ZoneAlarm« Internet Security Suite
Na jaren tevreden geweest te zijn over Norman, baal ik met de overstap naar
Vista wel van dat ze ondermeer geen firewall meer kunnen aanbieden en ik dus
overgeleverd ben aan de firewall van Windows. Aangezien bij Norman een
oplossing nog op zich wachten laat, overwoog ik de aanschaf van ZoneAlarm«
Internet Security Suite. Wie heeft hier ervaring mee?

Met groet,

Eric

Huib

Re: ZoneAlarm« Internet Security Suite
hallo,
Ik heb er geen ervaring mee op Vista (gebruikte die wel op ME).
De Windows Defender in Vista doet het goed en ik zie geen enkele reden om
een third party SW te installeren.
Dit laatste vermijd ik sowieso en mijn systeem draait perfect.

Groeten
huib
"Blacknikon" <h.zwartjes1@nospam.kpnplanet.nl> schreef in bericht
> [...]
> een oplossing nog op zich wachten laat, overwoog ik de aanschaf van
> ZoneAlarm« Internet Security Suite. Wie heeft hier ervaring mee?

Massimo

Re: ZoneAlarm« Internet Security Suite
Hallo,

On Fri, 16 Nov 2007 13:04:30 +0100, "Blacknikon"
<h.zwartjes1@nospam.kpnplanet.nl> wrote:

> [...]
>oplossing nog op zich wachten laat, overwoog ik de aanschaf van ZoneAlarm«
>Internet Security Suite. Wie heeft hier ervaring mee?

Probeer eens de gratis firewall van Comodo. Ik gebruik hem al een
flinke tijd en hij bevalt goed. Met hun -ook gratis- anti-spyware util
had ik een probleem en heb hem daarom indertijd verwijderd. 't Is maar
dat je het weet voor als je die ook wil proberen.

Massimo