computer herkennt harde schijf niet

thofaber@gmail.com

computer herkennt harde schijf niet
wat is gebeurt en is het weer op te lossen

IK HAD UIT DE OUDE COMPUTER DE HARDE SCHIJV IN EEN USB ADAPTERBOX
GEPLAATST EN DAN IN DE NIEUWE COMPUTER ALLES KOPIERT WAT WELL GOED
LUKTE.

MAAR OMDAT IK DE NIEUWE COMPUTER NIET GOED HAD WINDOWS VISTA
INSTALLERT HAD, MOEST IK DE NIEUWE COMPUTER OPNIEUW VISTA INSTALLEREN.
ALS IK DIT SUCCSESVOL GEDAAN HAD WILDE IK OPNIEUW DEHARDE SCHIJF VAN
DE OUDE COMPUTER
KOPIEREN MAAR DEZE KEER HERKENDE DE COMPUTER DE HARDE SCHIJF NIET
MEER . SO IK GING NAAR DE COMPUTERWINKEL
OM HUN TE VRAGEN WAT AN DER HAND IS . ZE ANTWOORDEN DAT DE PATITIE
VERLOREN GEGAAN IS. MAAR ZE KUNDEN MIJ NIET VERTELLEN HOE IK DA NU
OPTELOSSEN IS ,DAT WISTEN ZE NIET HEB JE EEN IDEE HOE IK DE DATA KAN
REDDEN VAN DEZE SCHIJF
GROETJES VAN THOMAS
Gandalf Gladstone

Re: computer herkennt harde schijf niet

<thofaber@gmail.com> schreef in bericht
> [...]
> VERLOREN GEGAAN IS. MAAR ZE KUNDEN MIJ NIET VERTELLEN HOE IK DA NU
> OPTELOSSEN IS ,DAT WISTEN ZE NIET HEB JE EEN IDEE HOE IK DE DATA KAN

D.m.v. "Repair bootloader" of "Fix boot" (Eventueel de harddisk als slave
aansluiten)

http://www.google.nl/search?hl=nl&sa...loader&spell=1

Goed lezen!
http://www.sharewareconnection.com/t...oot-sector.htm

http://www.wikihow.com/Repair-Boot-Errors

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=fix+boot&meta=

> [...]

> VERLOREN GEGAAN IS. MAAR ZE KUNDEN MIJ NIET VERTELLEN HOE IK DA NU
> OPTELOSSEN IS ,DAT WISTEN ZE NIET HEB JE EEN IDEE HOE IK DE DATA KAN

Probeer of een van de aanwezige bestanden met Windows Vista werkt?

HDHacker 1.2
http://www.vicman.net/lib/fix-boot-sector.htm

Wim Hekken ;-)

thofaber@gmail.com schreef:
> wat is gebeurt en is het weer op te lossen
>
> IK HAD UIT DE OUDE COMPUTER DE HARDE SCHIJV IN EEN USB ADAPTERBOX
> GEPLAATST EN DAN IN DE NIEUWE COMPUTER ALLES KOPIERT WAT WELL GOED
> LUKTE.

Je hoeft niet te schreeuwen. We zijn niet doof :-)
--

Wim Hekken ;-)
Sinna

Wim Hekken ;-) wrote:

> Je hoeft niet te schreeuwen. We zijn niet doof :-)

Ik wou net het zelfde zeggen: niet BRULLEN aub...
Potdoof voor de rest van de dag.

Sinna
Hans

Re: computer herkennt harde schijf niet
In news:28fb2e55-d3f8-43a6-9c05-9a68b231578e@y5g2000hsf.googlegroups.com
sprak
thofaber@gmail.com <thofaber@gmail.com>
tot ons:
> [...]
> VERLOREN GEGAAN IS. MAAR ZE KUNDEN MIJ NIET VERTELLEN HOE IK DA NU
> OPTELOSSEN IS ,DAT WISTEN ZE NIET HEB JE EEN IDEE HOE IK DE DATA KAN

Je hoeft niet zo te schreeuwe , we zijn niet blind !

Groeten , Hans.

Sinna

Hans wrote:
> [...]
> thofaber@gmail.com <thofaber@gmail.com>
> tot ons:

> Je hoeft niet zo te schreeuwe , we zijn niet blind !

Horen, zien, en ... zwijgen ?!?

Sinna