Internet pagina's worden niet geheel geladen

Maurice van 't Loo

Internet pagina's worden niet geheel geladen
Hoi allemaal,

Ik heb een vreemd probleem met m'n Internet Explorer en dat heb ik sinds ik
Vista gebruik.

Een hoop pagina's worden maar deels geladen.
- Dat betekend dat meerdere plaatjes niet zichtbaar gemaakt worden (vlakje
met rood kruisje) en als ik er met de rechtermuisknop op klik, kan ik ze
alsnog laten weergeven.
- Ook als er tabellen of (java)scripts gebruikt worden, mis ik wel vaker een
deel van de broncode, waardoor de opmaak totaal niet klopt, of bepaalde
functies niet werken.
- Vooral bij sites die Ajax gebruiken (en dus een hoop javascript te
verwerken hebben) loop ik tegen problemen.

Ik heb de keep-alive al verhoogd naar 2 minuten, maar help niet.
http://support.microsoft.com/kb/813827

Pagina wordt ook niet deels geladen omdat het erg lang duurt, aangezien IE
het ver ruim binnen een seconde al opgeeft. (zichtbaar direct)

Iemand enig idee?

Bij voorbaat dank,
Maurice

Re: Internet pagina's worden niet geheel geladen
Maurice van 't Loo schreef op 14-11-2007 8:05:
> [...]
>
> Pagina wordt ook niet deels geladen omdat het erg lang duurt, aangezien
> IE het ver ruim binnen een seconde al opgeeft. (zichtbaar direct)

- IE7 zonder invoegtoepassingen starten. Zelfde probleem nog?
- Wat doet Firefox met die sites?

Maurice van 't Loo

Re: Internet pagina's worden niet geheel geladen

news:b133c$473aa6c5$5353d4bc$32344@cache100.multik abel.net...

> - IE7 zonder invoegtoepassingen starten. Zelfde probleem nog?
> - Wat doet Firefox met die sites?
>
> karelV

Fire wie?
Zal ik eens proberen :-p
Is er ook een truukje om IE zonder invoegtoepassingen te starten? Of moet ik
echt handmatig alles uitschakelen?

Thanks
Maurice

Mamamegs

Re: Internet pagina's worden niet geheel geladen
Maurice van 't Loo brought next idea :

> Fire wie?
> Zal ik eens proberen :-p
> Is er ook een truukje om IE zonder invoegtoepassingen te starten? Of
> moet ik echt handmatig alles uitschakelen?

De truc is om in het zoekvenster van het startmenu iexplore.exe -extoff
te tiepen... (of te kopieren en plakken...) :P

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

Maurice van 't Loo schreef op 14-11-2007 20:54:

> [...]

> Is er ook een truukje om IE zonder invoegtoepassingen te starten? Of
> moet ik echt handmatig alles uitschakelen?

Niks truukje .. Start - Alle programma's - Bureauaccessoires -
Systeembeheer- en voilá daar staat ie !
Of Start - Uitvoeren : iexplore.exe -extoff<enter>

~PC-freak©~

Re: Internet pagina's worden niet geheel geladen
Op Wed, 14 Nov 2007 21:42:53 +0100, schreef karelV
<karelV@degroeten.local> het volgende.

>Niks truukje .. Start - Alle programma's - Bureauaccessoires -
>Systeembeheer- en voilá daar staat ie !

Ik wilde dat net melden, want sinds de install van IE7 heb ik die ook in
XP staan.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl

Old programfiles vista kan niet worden verwijderd Atlantian microsoft.public.nl.windows.vista 7 11-02-2007 08:12
Internet explorer werkt niet meer Jan microsoft.public.nl.windows.vista 4 09-26-2007 08:14
Usb apparaten worden niet herkent Kietje microsoft.public.nl.windows.vista 1 09-19-2007 10:01
Het moet niet gekker worden! ~PCfreak©~ microsoft.public.nl.windows.vista 36 09-17-2007 11:07
Faxen en Scannen kan niet worden gestart Arminio microsoft.public.nl.windows.vista 1 09-05-2007 03:17