flash player doet het niet meer??

Henk & Louise

flash player doet het niet meer??
wie kan ons helpen??

Wij hebben sinds 4 dagen last van dat de flash player het niet meer doet, we
hebebn alles gewist, toen weer geinstalleerd, maar krijgen nog steeds
dezelfde foutmelding.

Dit hebben we allemaal al geprobeerd:

Komt van de microsoft site af, het forum:

Start C:\Windows\System32\Macromed\Flash\FlashUtil9d.exe eens op. Helpt dat?

Je installeert via deze pagina?
http://www.adobe.com/shockwave/downl...mpletion/en/0/

Geen details van de foutmelding? Programma meedraaien dat te veel blokkeert?

Verder wellicht bruikbaar:
http://kb.adobe.com/selfservice/view...1499&sliceId=2

http://www.vistabits.nl/flash_player...ren_in_IE7.htm

dan was dit ons antwoord:
Alvast bedankt voor je tips, als ik flash player downlaod, krijg ik een
klein schermpje te zien en daar staat:

instalatie mislukt of geanuleerd

daaronder try again of cancel,

klik ik op try again kom ik weer in het zelfde schermpje. Staat trouwens
linksboven in de hoek het teken van flash player.

Die andere link die je me gaf, heb ik gedaan, maar dan komt er een scherm:

adobe flash player active X setup

en daaronder

the version of Adobe@flash@player active X that you are trying install is
not the most current version. Please visit
http://www.adobe.com/go/getflashplayer to obtain

the latest, most secure version.

Die eerst tip die je had doorgegeven in windows, system32, heb ik gedaan,
aangeklikt, geinstalleerd, pc opnieuw opgestart, maar............, het helpt
nog niks.

kregen we als antwoord terug:
Eerst alles verwijderen van Flash, herstarten en nog eens proberen in
veilige modus met netwerkondersteuning:
http://kb.adobe.com/selfservice/view...liceId=2#unins tallhttp://www.computerhope.com/issues/chsafe.htm#03

Standalone installer proberen:
http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html

ons antwoord

bedankt voor de tips, maar helaas, als hij bijna klaar is met downloaden
krijgen w e dit te zien:

error 1904 module

c:\windows\system32\macromed\flash\flash9d.ocx
failed to register. HRESULT-2147220473.
contact your support personnel

vergeet ik te bij te vermelden, als we deze foutmelding weg klikken krijgen
we te zien dat de flash player wel geinstalleerd is, maar hij doet het niet,
ook niet na opnieuw opstarten pc

antwoord terug:

http://www.vistabits.nl/UAC_uitzetten.htm
Zie verder:
http://kb.adobe.com/selfservice/view...0366&sliceId=1

Adobe Reader in Windows Vista informatie
http://www.adobe.com/products/acrobat/vistasupport.html

> http://www.adobe.com/support/product...dows_vista.pdf

maar tot op heden lukt niks en krijgen we de flash player niet
geinstalleerd, kunnen dus egen filmpjes zien op hyves enz!!

Dus mijn hoop is op jullie gevestigd

Re: flash player doet het niet meer??
Henk & Louise schreef op 12-11-2007 15:42:
> [...]
> hebebn alles gewist, toen weer geinstalleerd, maar krijgen nog steeds

*Welke* foutmelding ... letterlijk dus.

Standaardmanier:
Eerst Un-install doen met uninstaller van Adobe:
http://www.adobe.com/cfusion/knowled...fm?id=tn_14157

Downloaden en installeren:

http://www.adobe.com/shockwave/downl...ShockwaveFlash

En dan nog een update: in de map \windows\system32\macromed\flash vind
je het bestand FlashUtil9b.exe of FlashUtil9d.exe. Als je dat uitvoert
(dubbelklik) haalt hij een update op van de flashplayer.

Henk & Louise

"karelV" wrote:

> [...]
> je het bestand FlashUtil9b.exe of FlashUtil9d.exe. Als je dat uitvoert
> (dubbelklik) haalt hij een update op van de flashplayer.

Ik heb de bovenste link gedaan en toen de onderste link, maar dan krijg ik
dit te zien:

Shockwave Player Download Center

INSTALLATION COMPLETED

When you see Installation Complete above, your installation is successful.
The installation should take about 6 minutes on a 56K modem.

Note: If your browser "Security Warning" dialog box appears, you will need
to click "Yes" to install the player. See sample dialog box below.

Maar we krijgen niks te zien dat we toestemming moeten geven om door te
gaan, om te kunnen installeren, ook staat er geen map flash in
macromed????????

Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Henk & Louise schreef op 12-11-2007 20:09:

> [...]
>

> Maar we krijgen niks te zien dat we toestemming moeten geven om door te
> gaan, om te kunnen installeren, ook staat er geen map flash in

Met Firefox of met IE7 ?

karelV schreef op 12-11-2007 21:13:

> Met Firefox of met IE7 ?

De flashplayer setup kun je ook bijv. hier downloaden:
http://www.downloadstad.nl/download/...sh_Player.html
en ná installatie testen op:
http://www.adobe.com/shockwave/welcome/

Als hij goed door die test komt, maar vista mekkert, toch eens dit bekijken:
http://www.vistabits.nl/flash_player...ren_in_IE7.htm

Henk & Louise

Re: flash player doet het niet meer??
eh, wat bedoel je precies??

Henk & Louise schreef op 12-11-2007 21:45:
> eh, wat bedoel je precies??

wie ... wat .. waarmee ??

Henk & Louise

Re: flash player doet het niet meer??
ie7, geen firefox, ga nu proberen wat je net schreef!!

In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken!!

Henk & Louise

Re: flash player doet het niet meer??

Hai,

het eerste progamma schijnt goed te installeren maar hij doet het nog steeds
niet.

Als ik dan de 2de link doet, dat progamaatje dan krijg ik te lezen dat dit
progamma te oud is voor mijn flash player??

Henk & Louise schreef op 12-11-2007 22:19:
> [...]
>
> Als ik dan de 2de link doet, dat progamaatje dan krijg ik te lezen dat dit
> progamma te oud is voor mijn flash player??

Ik begrijp niet wat je uitspookt:

1. Van deze pagina
http://kb.adobe.com/selfservice/view...4157&sliceId=2
kun je het bestand uninstall_flash_player.exe downloaden. Dat sla je
ergens op (bijv. op bureaublad).
Daarna voer je het uit (erop dubbelklikken). De bedoeling van dit
programma is om alle resten van Flashplayer van je pc te verwijderen.

2. Als dan alle oude resten verwijderd zijn, kun je een nieuwe
installatie doen:
http://www.adobe.com/shockwave/downl...ShockwaveFlash

[ controleer eerst dit: in Internet Explorer: extra - internetopties -
tabblad Beveiliging, zorg dat de beveiliging van de 'Internet-zone' op
zijn standaardniveau staat, dat heet 'Normaal-Hoog'].

3. en ná installatie testen op:
http://www.adobe.com/shockwave/welcome/

4. Als hij goed door die test komt, maar vista mekkert, toch eens dit
bekijken:
http://www.vistabits.nl/flash_player...ren_in_IE7.htm