Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads
Recommended Download



Welcome to the Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads, YOUR Largest Resource for Windows Vista related information.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so , join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

Driver Scanner

programma verwijderen

microsoft.public.nl.windows.vista






Speedup My PC
Reply
  #1 (permalink)  
Old 11-12-2007
petervD
 

Posts: n/a
programma verwijderen
Bij upgrade naar windoes vista zijn er programma's, die ik via
configuratiescherm-software niet meer verwijdert krijg. Is daar een speciale
tool voor of weet iemand hoe ik dat kan doen?
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2 (permalink)  
Old 11-12-2007
Jawade
 

Posts: n/a
Re: programma verwijderen
In article <61F53E75-B22E-4C88-9676-930FAD2D10A7@microsoft.com>, =?Utf-8?B?cGV0ZXJ2RA==?=
<petervD@discussions.microsoft.com> says...
> Bij upgrade naar windoes vista zijn er programma's, die ik via
> configuratiescherm-software niet meer verwijdert krijg. Is daar een speciale
> tool voor of weet iemand hoe ik dat kan doen?


Vaak hebben de programma's een verwijder-ikoon in het startmenu,
en anders zit er niets anders op dan de map van zo'n programma te
verwijderen onder Program Files, en in het startmenu ook de map en
de snelkoppelingen te verwijderen.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. De site is uitgebreid!
http://jawade.nl/ <<Met een mirror op http://jawade.web1000.com/>>
Bootmanager (+Vista), ClrMBR, DiskEditors, POP3lezer, Filebrowser,
Kalender (Agenda, Dagboek), Webtellers en IP-log, Linux-Diskeditor
Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old 11-12-2007
petervD
 

Posts: n/a
Re: programma verwijderen
Hartelijk dank voor uw snelle reactie, doch het probleem is hierbij niet
opgelost. Bij sommige programma's zegt windows vista dat hij deze niet kan
verwijderen. daarna heb ik zelf ook al de programma's verwijderd uit program
files en het startmenu, doch het programma blijft staan in software onder
configuratiescherm

"Jawade" wrote:

> In article <61F53E75-B22E-4C88-9676-930FAD2D10A7@microsoft.com>, =?Utf-8?B?cGV0ZXJ2RA==?=
> <petervD@discussions.microsoft.com> says...
> > Bij upgrade naar windoes vista zijn er programma's, die ik via
> > configuratiescherm-software niet meer verwijdert krijg. Is daar een speciale
> > tool voor of weet iemand hoe ik dat kan doen?

>
> Vaak hebben de programma's een verwijder-ikoon in het startmenu,
> en anders zit er niets anders op dan de map van zo'n programma te
> verwijderen onder Program Files, en in het startmenu ook de map en
> de snelkoppelingen te verwijderen.
>
> --
> Met vriendelijke groeten, Jawade. De site is uitgebreid!
> http://jawade.nl/ <<Met een mirror op http://jawade.web1000.com/>>
> Bootmanager (+Vista), ClrMBR, DiskEditors, POP3lezer, Filebrowser,
> Kalender (Agenda, Dagboek), Webtellers en IP-log, Linux-Diskeditor
>

Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Old 11-13-2007
Jawade
 

Posts: n/a
Re: programma verwijderen
In article <69324336-329F-4E99-AEB8-D600543B1068@microsoft.com>, =?Utf-8?B?cGV0ZXJ2RA==?=
<petervD@discussions.microsoft.com> says...
> Hartelijk dank voor uw snelle reactie, doch het probleem is hierbij niet
> opgelost. Bij sommige programma's zegt windows vista dat hij deze niet kan
> verwijderen. daarna heb ik zelf ook al de programma's verwijderd uit program
> files en het startmenu, doch het programma blijft staan in software onder
> configuratiescherm


Ja, daarvoor zou je in het register moeten. Maar ik zou het maar
zo laten, je hebt er geen last van.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. De site is uitgebreid!
http://jawade.nl/ <<Met een mirror op http://jawade.web1000.com/>>
Bootmanager (+Vista), ClrMBR, DiskEditors, POP3lezer, Filebrowser,
Kalender (Agenda, Dagboek), Webtellers en IP-log, Linux-Diskeditor
Reply With Quote
  #5 (permalink)  
Old 11-13-2007
GJ.Oomens
 

Posts: n/a
Re: programma verwijderen
petervD wrote:
> Hartelijk dank voor uw snelle reactie, doch het probleem is hierbij niet
> opgelost. Bij sommige programma's zegt windows vista dat hij deze niet kan
> verwijderen. daarna heb ik zelf ook al de programma's verwijderd uit program
> files en het startmenu, doch het programma blijft staan in software onder
> configuratiescherm
>


Suggestie:
http://www.cknow.com/faqs/How/Remove...rogramsEn.html

--
G├ęrard
Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Verwijderen mails Angela microsoft.public.nl.windows.vista 5 10-02-2007 18:13
Verwijderen Hannes microsoft.public.nl.windows.vista 1 10-01-2007 20:59
bestanden verwijderen AndreS microsoft.public.nl.windows.vista 2 09-07-2007 16:02
nu kan ik mijn gwone postvak in niet verwijderen naar verwijderen blondje microsoft.public.windows.vista.mail 0 06-04-2007 17:53
verwijderen verwijderde items microsoft.public.windows.vista.mail 3 05-27-2007 12:31




All times are GMT +1. The time now is 17:00.




Driver Scanner - Free Scan Now

Vistaheads.com is part of the Heads Network. See also XPHeads.com , Win7Heads.com and Win8Heads.com.


Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 RC 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120