Luidsprekers en Windows Vista

Marijke Lambermont

Luidsprekers en Windows Vista
Onlangs heb ik een nieuwe PC met Windows Vista gekocht. Bij mijn oude PC had
ik een kastje met daarop aangesloten 4 kleine luidsprekers. Het kastje was
met twee stekkertjes, een groene en een zwarte, verbonden met de PC. Ik heb
dit geheel nu op de nieuwe PC aangesloten, maar bij het afspelen van een CD
komt het geluid slechts uit 2 speakers. Ik heb toen de luidsprekers
geconfigueerd naar quadrafonisch en getest. Uit alle 4 kwam bij het testen
geluid. Toch komt het geluid bij het afspelen van een CD nog steeds maar uit
2 speakers. Weet iemand misschien een manier om alle vier de luidsprekers aan
de praat te krijgen?

Blacknikon

Re: Luidsprekers en Windows Vista
"Marijke Lambermont" <Marijke Lambermont@discussions.microsoft.com> schreef
in bericht news:9E152FAD-06D1-4119-8493-94EDBF4DA163@microsoft.com...
> [...]
> uit
> 2 speakers. Weet iemand misschien een manier om alle vier de luidsprekers

Welk programma gebruik je voor het afspelen? Ik had dit probleem ook, maar
sinds ik Nero Showtime gebruik, doen al mijn 6 boxen van mijn Dolby 5.1
systeem het.

Eric

Marijke Lambermont

Re: Luidsprekers en Windows Vista
Beste Eric,

Bedankt voor je mailtje. Tot nu toe heb ik steeds Windows Media Player of
Windows Media Center gebruikt voor het afspelen. Nero Showtime ken ik nog
niet. Maar ik heb het gevonden. Het is een onderdeel van Nero 7 Essentials.
Ik heb het geprobeerd (ingesteld op quadrofonisch), maar het geluid komt nog
steeds maar uit twee luidsprekers. Dolby 5.1 heb ik ook geprobeerd, maar dan
doen bij het testen slechts twee luidsprekers het.

Groeten van,

Marijke