Problemen met Windows Live Care

Michel Nijhuis

Problemen met Windows Live Care
Af en toe met opstarten lijkt Vista problemen te hebben met Windows Live
Care.
Dan lijkt het net of er een communicatie foutje insluipt.
Niet goed worden opgestart en of de helft wordt gewoon niet herkend.
Wie kent dit probleem, en wat is er aan te doen.

Michel Nijhuis

p.s.: Het probleem is sinds enkele weken terwijl deze software al een maand
of 3 erop staat
zonder problemen toen.

Hans Schuts

Re: Problemen met Windows Live Care
Op Sun, 11 Nov 2007 11:43:21 +0100, "Michel Nijhuis"
<menijhuis@menijhuis.nl> schreef:

> [...]
>Niet goed worden opgestart en of de helft wordt gewoon niet herkend.
>Wie kent dit probleem, en wat is er aan te doen.

Het probleem dat mensen geen of te weinig informatie geven, is helaas
maar al te goed bekend. De oplossing is natuurlijk simpel, die
informatie wel geven.

Helaas is een omschrijving als "af en toe" heel erg vaag. Dus graag in
ieder geval aasngeven waarom je denkt dat hwet iets met Ilve CAre te
maken heeft. Krijg je een (fout)melding in die richting? Wat wordt
niet goed opgestart? Wat wordt gewoon niet herkend?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
GHV

Re: Problemen met Windows Live Care

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> [...]
> maken heeft. Krijg je een (fout)melding in die richting? Wat wordt
> niet goed opgestart? Wat wordt gewoon niet herkend?

Waarschijnlijk is goed lezen ook eens een optie.

De dhr H.S. in kwestie geeft weer commentaar en bekritiseerd maar weer.

De vraag is komt iemand dit bekend voor??

Dus daar dan ook een zinnig antwoord op geven.

Ik zelf heb het ook draaien en ken dit probleem niet.

Dus kan je niet verder helpen met een oplossing.
Ik vind het programma goed werken in Vista omgeving, en start altijd zonder
problemen op.

Gerben

Op Sun, 11 Nov 2007 15:05:04 +0100, "GHV" <g_h_van_der_veen@NOSPAM.nl>
schreef:

>Waarschijnlijk is goed lezen ook eens een optie.

Precies. Dat heb jij duidelijk niet gedaan met _mijn_reactie

>De dhr H.S. in kwestie geeft weer commentaar en bekritiseerd maar weer.

Dat bedoel ik dus. Het ontgaat jou ten ene male dat ik heel duidelijk
om meer informatie vraag.

>De vraag is komt iemand dit bekend voor??
>Dus daar dan ook een zinnig antwoord op geven.

n een zinnig antwoord op de vraag is alleen te geven als er voldoende
informatie bekend is.

>Ik zelf heb het ook draaien en ken dit probleem niet.
>Dus kan je niet verder helpen met een oplossing.

>Ik vind het programma goed werken in Vista omgeving, en start altijd zonder
>problemen op.

Kijk! DAT is tenminste een opmerking waar OP iets mee opschiet!
--

Hans Schuts