TV Kaart wordt niet herkend in Vista

Ostrich

TV Kaart wordt niet herkend in Vista
Hallo,

Ik ben inmiddels de wanhoop nabij en hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb
ongeveer een week geleden Windows Vista Home Premium 64 bit op mijn pc
geinstalleerd, de instalatie verliep zonder problemen, maar ik ben nu tegen
een probleem aangelopen. Mijn TV Kaart, de 110i van Pinnacle wordt niet
herkend door Windows Media Center. In het apparaatbeheer wordt de kaart
netjes herkend onder Besturing voor geluid, video en spelletjes, maar zodra
ik Windows Media Center opstart en vervolgens op "Tv Instellen" druk krijg ik
de melding "Er is geen tuner hardware gevonden" terwijl deze toch echt wel
aanwezig is. Ik heb de hele site van pinnacle al doorgespit nieuwe drivers
geinstalleerd maar media center wil gewoon mijn tv kaart niet herkennen. Ik
heb ook al een e-mail gestuurd naar pinnacle maar de verwijzen me weer door
naar microsoft. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, want om nou weer een
nieuwe tv kaart voor 80 euro te kopen daar heb ik nu eigenlijk niet zoveel
zin in.

Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium 64 Bit
Versie Windows Media Center: 6.0.6000.16386
TV Kaart: Pinnacle 110i

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.
Reen

Re: TV Kaart wordt niet herkend in Vista
Ostrich schreef:
> [...]
> Versie Windows Media Center: 6.0.6000.16386
> TV Kaart: Pinnacle 110i
>
> Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

Bash Pinnacle!
Ik heb ook een andere kaart gekocht, maar die doet het niet meer nadat
ik een nieuwe processor heb geïnstalleerd :-(

Groetjes/
_______/Rein
~~ G.C ~~

Re: TV Kaart wordt niet herkend in Vista
Installeer eens een media center encoder, dat zal wel helpen,
http://www.mainconcept.com/site/cons...ion-17760.html

Succes

"Ostrich" <Ostrich@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Versie Windows Media Center: 6.0.6000.16386
> TV Kaart: Pinnacle 110i
>
> Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

pooh bear

> [...]

> Versie Windows Media Center: 6.0.6000.16386
> TV Kaart: Pinnacle 110i
>
> Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

Bij mij was dat het zelfde onder windows XP, maar nadat ik de wdm drivers +
powerdvd had ge´nstalleerd, was het probleem verholpen.
Ik weet niet of dit ook voor vista geld, maar probeer het, dan weet je het
zeker.

Succes

mvg, PB

FluffyB

> [...]

> Versie Windows Media Center: 6.0.6000.16386
> TV Kaart: Pinnacle 110i
>
> Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

Ja, klopt. Werkt helemaal niet met het Vista Media Center.