Nieuwe CPU -> fout in MediaCentr TV kaart werkt niet meer.

Rein de Jong

Nieuwe CPU -> fout in MediaCentr TV kaart werkt niet meer.
Na het installeren van een andere CPU werkt de TV-kaart niet meer (Staat
niet meer in apparaatbeheer) en krijg ik de volgende fouten:

- En pop up met: "apparaatregistratie voor digitale kabel werkt
niet meer".
- In het logboek staat: "Toepassing met fout ehRecvr.exe, versie
6.0.6000.16386, tijdstempel 0x4549b54f, module met fout Indiv01.key,
versie 11.0.6000.7000, tijdstempel 0x46df02e2, uitzonderingscode
0xc0000005, foutmarge 0x000b00f8, proces-id 0x15c0, starttijd van
toepassing 0x01c823057c8e6266."

Een vergelijkbare fout staat hier ar ook zonder oplossing:
http://thegreenbutton.com/forums/thread/219589.aspx

Ik ben van core2duo naar een Qaud gegaan.

Groetjes/
_______/Rein.
Gert Jan

RE: Nieuwe CPU -> fout in MediaCentr TV kaart werkt niet meer.
Hoi Rein ik vond je bericht via google. Ik heb het zelfde probleem nadat ik
mijn harddisk in een andere Dell heb gezet. En ik vond via google maar twee
hits. En helaas niets bij microsoft. Het antwoord is zo simpel en werkt
perfect.

Je moet de DRM map even leeg gooien onder program data dat is alles. Ik ben
bang dat je inmiddels je pc al opnieuw geinstelleerd hebt.

Zie je eigen link in je post voor meer uitleg
Gert Jan,

"Rein de Jong" wrote:

> [...]
> http://thegreenbutton.com/forums/thread/219589.aspx
>
> Ik ben van core2duo naar een Qaud gegaan.

Musje83

RE: Nieuwe CPU -> fout in MediaCentr TV kaart werkt niet meer.
Hoi Gert Jan,

Ik heb hetzelfde probleem. Nieuwe processor erin + nieuwe videokaart, en WMC
werkt niet meer. Met wat moeite heb ik de map ProgramData gevonden, echter
geen DRM map gevonden. Deze heb ik dan maar zelf aangemaakt maar dit heeft
niets opgelost, WMC werkt nog steeds niet.

Weet jij een oplossing?

Alvast bedankt!

"Gert Jan" wrote:

> [...]
> Gert Jan,

Gert Jan

RE: Nieuwe CPU -> fout in MediaCentr TV kaart werkt niet meer.

Heb je de hidden en superhidden files aan staan? Deze map moet er echt zijn
onder vista. Zelfs in de normale versies ipv de premium.

Bij mij is het C:\ProgramData\Microsoft\Windows\DRM

Groet
Gert Jan,

"Musje83" wrote:

> [...]
> geen DRM map gevonden. Deze heb ik dan maar zelf aangemaakt maar dit heeft
> niets opgelost, WMC werkt nog steeds niet.

Musje83

RE: Nieuwe CPU -> fout in MediaCentr TV kaart werkt niet meer.
Ontzettend bedankt, Gert Jan, ik heb hem gevonden! Hij zou te vinden moeten
zijn door %AllUsersProfile%\DRM in te geven in CMD, maar dit werkte dus niet.
Met jouw locatie vond ik hem wél!

Mijn liveTV werkt weer, heel erg bedankt

"Gert Jan" wrote:

> [...]
> Gert Jan,

Gert Jan

RE: Nieuwe CPU -> fout in MediaCentr TV kaart werkt niet meer.
Mooi! ik was ook blijk dat ik weer tv kon kijken zonder opnieuw te installeren.

Ja vreemd dat dit zo moeilijk te vinden is via google. DRM moeten ze gewoon
afschaffen

Groet
Gert Jan

"Musje83" wrote:

> [...]
> Met jouw locatie vond ik hem wél!
>
> Mijn liveTV werkt weer, heel erg bedankt

jgkt is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
RE: Nieuwe CPU -> fout in MediaCentr TV kaart werkt niet meer.
Gert-Jan, alsnog hartelijk bedankt voor je antwoord, al was het niet aan mij gericht. Behoorlijk intensief gemail met Hauppauge (die overigens erg hun best deden en supersnel reageerden) leverde niets op. Een laatste gefrustreerde zoektocht bracht me bij dit topic en het werkt weer! SUPER!

Sjokoprins is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Nu heb ik ook dat probleem (digitale apparaatregistratie werkt niet meer) na installatie nieuwe cpu maar ik kan alleen de map DRM vinden in C:/Program Data/Microsoft.
En de DRM map was al leeg dus ik kan bovenstaande helemaal niet uitvoeren.
Weten jullie mischien een oplossing?

Sjokoprins is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Eh, nou heb ik dus nog niet gezocht in super hidden files.
Dat maar eens eerst proberen...

Sjokoprins is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Opgelost!
Heb de DRM map gevonden. Die leeggemaakt en ook de cache-map in de drm map is leeggemaakt. Booten en weg probleem!