wel netwerk maar ik zie geen gedeelde documeneten en printers meer

Fridel

wel netwerk maar ik zie geen gedeelde documeneten en printers meer
Ik beschik over een laptop (vista) en draadloos verbonden met router
Ik kan intenetten en e-mailen en tevens gebruik maken van mijn desktop pc
(XP) (gedeelde documenten)
Alles werkt goed
Met SyncBackSE hou ik mijn gegvens synchroon en werkt OK
mijn probleem is dat ik, door het aanklikken van NETWERK op mijn laptop mijn
gedeelde documenten niet kan zien. Alles werkt wel maar ik kan middels
gedeelde documenetn niets doen. (ook de printer zie ik niet (is ook gedeeld)
wat moet ik doen om dit weer zichtbaar te maken?
bij voorbaar dank voor het meedenken

Re: wel netwerk maar ik zie geen gedeelde documeneten en printersmeer
Fridel schreef op 9-11-2007 16:16:
> [...]
> ook gedeeld)
> wat moet ik doen om dit weer zichtbaar te maken?

Bedoel je dat je de gedeelde documenten van de laptop zelf (vista) niet
kunt zien? Zo ja: netwerk - netwerkcentrum - 'openbare mappen delen'
inschakelen.

Fridel

Re: wel netwerk maar ik zie geen gedeelde documeneten en printers meer
volgens mij heb dit ik nooit openbare map geplaatst. ik heb je suggestie wel
opgevolgd maar dat gaf mij geen duidelijkheid
het pad is: \\FRITS-M5IBUK7IA\Documenten\Privé\
nogmaals, ik zie dan nergens in de verkenner gedeelde mappen
fridel

Fridel schreef op 9-11-2007 18:29:
> [...]
> het pad is: \\FRITS-M5IBUK7IA\Documenten\Privé\
> nogmaals, ik zie dan nergens in de verkenner gedeelde mappen

Sorry, ik begrijp werkelijk niet wat je bedoelt. Ik geef het op :-(