opgeslagen foto`s zichtbaar

Jaap Romeyn

opgeslagen foto`s zichtbaar
Beste deskundige,
Kunnen jullie aangeven hoe het komt dat niet alle foto`s die ik opsla, ook
als ik de map waar ze staan weer open niet de afbeelding kan zien.
heeft het mogelijk iets met de extensie te maken, zo ja wat kan ik dan doen
om ze wel zichtbaar te krijgen in de lijsten.
Ik hoor het graag even van jullie terug.
Met groet, Wouter

Re: opgeslagen foto`s zichtbaar
Jaap Romeyn schreef op 8-11-2007 21:08:
> [...]
> doen om ze wel zichtbaar te krijgen in de lijsten.
> Ik hoor het graag even van jullie terug.

Als je wilt weten of het met de extensie te maken heeft:
In Mapopties- tab Weergave - vinkje weghalen voor 'Extensies voor
bekende bestandstypen verbergen' .
En waar komen die foto's vandaan en hoe probeer je ze op te slaan ??

Jaap Romeyn

Re: opgeslagen foto`s zichtbaar
Dank voor het advies.
Maar onder Vista-Ultimet, is dit zoals je mogelijk niet wist mogelijk.
Wat zijn er nog voor mogelijkheden in deze?
Groet, Wouter

> [...]
> bestandstypen verbergen' .
> En waar komen die foto's vandaan en hoe probeer je ze op te slaan ??

maxi

netwerk vista/vista
heb een (eenvoudig) probleem waar ik maar geen oplossing voor kan vinden.
twee pc's (vista) verbonden met een twisted netwerkkabel. krijg op geen van
beide pcs toegang tot elkaars bestanden, heb firewall al afgezet, probleem
blijft.

wat doe ik verkeerd?

thx voor de hulp!
Ronald

Re: netwerk vista/vista
maxi schreef op 9-11-2007 11:11:
> [...]
> twee pc's (vista) verbonden met een twisted netwerkkabel. krijg op geen
> van beide pcs toegang tot elkaars bestanden, heb firewall al afgezet,

Heb je beide netwerkkaarten wel een vast IP-adres en netwerkmasker gegeven?
IP-adres bijv. 192.168.0.1 / 192.168.0.2 / enz en netwerkmasker altijd
255.255.255.0

Jaap Romeyn schreef op 9-11-2007 10:50:
> Dank voor het advies.
> Maar onder Vista-Ultimet, is dit zoals je mogelijk niet wist mogelijk.
> Wat zijn er nog voor mogelijkheden in deze?
> Groet, Wouter

Huh .... Mapopties - Weergave, geen regel 'extensies voor bekende
bestandstypen verbergen' ?????? Kan ik haast niet geloven.
En nogmaals: En waar komen die foto's vandaan en hoe probeer je ze op te
slaan?

maxi

Re: netwerk vista/vista
dank voor de info karel,

kun je me kort uitleggen hoe ik dit doe?

Ronald

> Heb je beide netwerkkaarten wel een vast IP-adres en netwerkmasker
> gegeven?
> IP-adres bijv. 192.168.0.1 / 192.168.0.2 / enz en netwerkmasker altijd
> 255.255.255.0

Re: netwerk vista/vista

--
karelV> dank voor de info karel,

> kun je me kort uitleggen hoe ik dit doe?
>
> Ronald

ConfScherm - Nertwerkcentrum - bij Netwerk klikken op 'status
weergeven'- knop Eigenschappen - klik op 'Internet protocol versie 4
(TCP/IPv4)' - kies Eigenschapppen. Dan kom je in een schermpje waarin je
het IP-adres en netwerkmasker kunt opgeven.

maxi

Re: netwerk vista/vista
bedankt karel!