leegmaken van prullenbak lukt maar deels

rita

leegmaken van prullenbak lukt maar deels
Hallo,
Ik heb een probleem met het leegmaken van de prullenbak,daar blijven sommige
mappen in die ik niet kan verwijderen,terugzetten of herstellen,wat heel
vervelend is
Is er iemand die me daar zou kunnen mee helpen

Re: leegmaken van prullenbak lukt maar deels
rita schreef op 7-11-2007 7:38:
> [...]
> vervelend is
> Is er iemand die me daar zou kunnen mee helpen

Verwijder in de root van c:\ het bestand $Recycle.bin . Windows maakt
automatisch weer een nieuw bestand aan.
[Via Mapopties - Weergave ervoor zorgen dat je 'beveiligde
systeembestanden' en 'verborgen bestanden' kunt zien. Daartoe op 2
plaatsen vinkje/stipje aanpassen]

rita

Re: leegmaken van prullenbak lukt maar deels
Hallo,Karel

Als ik in mappen beveiligde bestanden wil uitvinken krijg ik de melding als
ik dat doe dat mijn computer niet meer werkt

gr,rita

"karelV" wrote:

> [...]
> [Via Mapopties - Weergave ervoor zorgen dat je 'beveiligde
> systeembestanden' en 'verborgen bestanden' kunt zien. Daartoe op 2

Hans Schuts

Re: leegmaken van prullenbak lukt maar deels
Op Wed, 7 Nov 2007 07:25:02 -0800, rita
<rita@discussions.microsoft.com> schreef:

>Als ik in mappen beveiligde bestanden wil uitvinken krijg ik de melding als
>ik dat doe dat mijn computer niet meer werkt

Geef asjeblieft de letterlijke melding, niet een vrije vertaling
ervan. Wat KarelV je aanraadde, zou zonder probleem moeten kunnen, dus
is er of iets aan de hand met jouw systeem (maar dat was al wel
duidelijk), of je doet niet precies wat je aangeraden wordt.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
rita

Re: leegmaken van prullenbak lukt maar deels
Hallo,Hans

Ik ga in C naar mapoties daarin naar weergave
Ik kan verborgen bestanden en mappen wel aanvinken en dan zie ik die ook
,maar als ik beveiligde besturingssysteembestanden wil uitvinken dan krijg ik
de melding: u hebt er voor gekozen om beveiligde besturingssysteembestanden
(met het kenmerk systeem en verborgen ) in windows verkenner weer te geven.
Deze bestanden zijn nodig om windows te starten en kunnen uitvoeren.Als u
deze bestanden verwijdert of bewerkt,werkt u computer mogelijk niet meer.Weet
u zeker dat u deze bestanden wilt weergeven.
Dit is de melding die ik dan krijg

gr,rita

"Hans Schuts" wrote:

> [...]
> is er of iets aan de hand met jouw systeem (maar dat was al wel
> duidelijk), of je doet niet precies wat je aangeraden wordt.

rita

"Hans Schuts" wrote:

> [...]
> is er of iets aan de hand met jouw systeem (maar dat was al wel
> duidelijk), of je doet niet precies wat je aangeraden wordt.

Hans Schuts

Re: leegmaken van prullenbak lukt maar deels
Op Wed, 7 Nov 2007 09:03:02 -0800, rita
> [...]

>deze bestanden verwijdert of bewerkt,werkt u computer mogelijk niet meer.Weet
>u zeker dat u deze bestanden wilt weergeven.

Dus duidelijk iets heel anders dan de vrije vertaling die jij ervan
maakte :-) De melding is alleen een waarschuwing, niets meer, niets
minder. Dus gewoon bevestigen dat je de verandering door wilt voeren.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
rita

Re: leegmaken van prullenbak lukt maar deels
Hallo,Hans en Karel

Hartelijk bedankt voor de goede uitleg,inderdaad het heeft geholpen.
Ik heb dat zo gedaan en mijn pc terug opgestart en heb terug een lege
prullenbak
Dank jullie voor de hulp

gr,rita

"Hans Schuts" wrote:

> [...]
> maakte :-) De melding is alleen een waarschuwing, niets meer, niets
> minder. Dus gewoon bevestigen dat je de verandering door wilt voeren.

Hans Schuts

Re: leegmaken van prullenbak lukt maar deels
Op Wed, 7 Nov 2007 10:32:02 -0800, rita
> [...]

>Hartelijk bedankt voor de goede uitleg,inderdaad het heeft geholpen.
>Ik heb dat zo gedaan en mijn pc terug opgestart en heb terug een lege

Graag gedaan, kan dit draadje gelijk in de lege prullenbak :-)

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl