mediaplayer start niet altijd

Clarion

mediaplayer start niet altijd
Waarom start mijn mediaplayer niet altijd op. Soms wel en soms weer niet.
Ik heb Vista Pre. 32 bits versie. Is dit een bekend probleem?
Of sterker nog, wat is hier de oplossing hiervoor?

Hartelijk dank alvast.

Hans Schuts

Re: mediaplayer start niet altijd
Op Tue, 6 Nov 2007 21:04:24 +0100, "Clarion" <anyway@free.nl> schreef:

>Waarom start mijn mediaplayer niet altijd op. Soms wel en soms weer niet.
>Ik heb Vista Pre. 32 bits versie. Is dit een bekend probleem?
>Of sterker nog, wat is hier de oplossing hiervoor?

Helaas is dit typisch een vraag voor de kristallen bol. Zonder
zinvolle informatie zitten wij ook aleen met vraagtekens.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Clarion

Re: mediaplayer start niet altijd
Sterker nog, het is voor mij ook een raadsel, dus een kirstallen bol effekt
is het zeker!
Geen fout meldingen of wat dan ook. Het programma WP11 start gewoon niet op.
Heb je hier wat aan?
M.v.g. Ferry.

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Helaas is dit typisch een vraag voor de kristallen bol. Zonder
> zinvolle informatie zitten wij ook aleen met vraagtekens.
> [...]

Wiebe

Re: mediaplayer start niet altijd

"Clarion" <anyway@free.nl> schreef in bericht
> [...]
> effekt is het zeker!
> Geen fout meldingen of wat dan ook. Het programma WP11 start gewoon niet

Het programma start ook niet bij mij niet op als ik niets doe..... Gelukkig
maar!
Wij mogen dus raden wat jij aan het doen bent, dat bedoelt Hans met zijn
kristallen bol....

Groet, Wiebe

Clarion

Re: mediaplayer start niet altijd
Nou kijk, als ik een film bestandje wil opstarten via media player, dan
gebeurd er niks.
Ook als ik b.v. Media player zelf wil opstarten. Dan start het programma
Media player NIET op.
Dit zou wel moeten gebeuren. Moet ik nu gaan raden?

Groeten, Ferry.

Op Wed, 7 Nov 2007 14:43:36 +0100, "Clarion" <anyway@free.nl> schreef:

> [...]
>is het zeker!
>Geen fout meldingen of wat dan ook. Het programma WP11 start gewoon niet op.

Helaas een kort maar krachtig antwoord: nee.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl

Op Wed, 7 Nov 2007 15:36:59 +0100, "Clarion" <anyway@free.nl> schreef:

> [...]
>Media player NIET op.
>Dit zou wel moeten gebeuren. Moet ik nu gaan raden?

Dat kun jij beter zelfgaan doen dan wij. JIJ werkt met dat systeem,
wij niet. Dus jij kunt beter dingen uitproberen (geen idee wat
overigens) dan wij. Hier werkt MP11 gelukkig zoals het hoort.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
GJ.Oomens

Clarion wrote:
> [...]
> Media player NIET op.
> Dit zou wel moeten gebeuren. Moet ik nu gaan raden?

Voeg eens een ander gebruiker toe onder Vista en probeer het daarmee
eens. Of zet UAC uit en test nog eens:
http://www.vistabits.nl/UAC_uitzetten.htm

Heeft ie wel ooit gewerkt, dan zou je ook nog systeem herstel kunnen
proberen.

--
Gérard
Clarion

Re: mediaplayer start niet altijd
Soms werkt het wel en dan weer niet... waarom dit gebeurd, weet ik ook niet.
Ik krijg ook geen vensters te zien of wat dan ook. Daarom maakt dit allemaal
zo moeilijk.
Maar goed, gelukkig zijn er wel andere viewers die wel goed werken op mijn
systeem.

Maar toch bedankt.

Groetjes, Ferry.

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
news:cae4$4731eec0$9163a566$12943@news2.tudelft.nl ...

> [...]
> http://www.vistabits.nl/UAC_uitzetten.htm
>
> Heeft ie wel ooit gewerkt, dan zou je ook nog systeem herstel kunnen

Clarion

newsD0B6122-0759-4CDF-80F0-31C313B93C0B@microsoft.com...
> [...]
> Ik heb Vista Pre. 32 bits versie. Is dit een bekend probleem?
> Of sterker nog, wat is hier de oplossing hiervoor?

Dit probleem is inmiddels opgelost. Ik had namelijk ook realplayer op mijn
systeem zitten.
Nadat ik deze verwijderd had, kan ik nu gewoon weer Media Player gebruiken.
Bedankt voor het mee denken.

Groetjes, Ferry.