Foutmelding "Verkenner werkt niet meer..."

Peter de Jong

Foutmelding "Verkenner werkt niet meer..."
Deze melding krijg wanneer ik probeer een bestand probeer te verschuiven of
kopieren naar een andere map. Het lukt dan ook niet om te
kopieren/verplaatsen. Vista (home premium) geeft verder geen nummer aan de
foutmelding, alleen maar "Verkenner werkt niet meer..." Verkenner wordt
vervolgens herstart.

Heeft iemand een soortgelijk probleem? of een oplossing hiervoor?

mvg Peter

El Patriotaİ

Re: Foutmelding "Verkenner werkt niet meer..."

"Peter de Jong" <p.a.de.jong@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
> vervolgens herstart.
>
> Heeft iemand een soortgelijk probleem? of een oplossing hiervoor?

Hallo Peter, ik had hetzefde probleem en na een vraag hier kreeg ik
onderstaand antwoord.
Succes ermee,
Geert.

Windows Internet Explorer 7 voor Microsoft Windows XP en Windows Internet
Explorer 7 in Microsoft Windows Vista bevatten allerlei verbeteringen op het
gebied van beveiliging waardoor Internet Explorer 7 beter bestand is tegen
spyware en malware.

Slecht geschreven invoegtoepassingen kunnen gevolgen hebben voor het gebruik
van Internet Explorer 7. Met RIES wordt geprobeerd Internet Explorer 7 van
dergelijke situaties te laten herstellen.

Als u RIES in Internet Explorer 7 wilt gebruiken, volgt u deze stappen:

1. Klik in het menu Extra op Internet-opties.

2. Klik op het tabblad Geavanceerd op Reset.

3. Klik in het dialoogvenster Reset Internet Explorer Settings op Reset.

4. Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer 7 zijn hersteld,
klikt u op Sluiten en vervolgens tweemaal op OK.

5. Sluit Internet Explorer 7.

De wijzigingen worden doorgevoerd wanneer u Internet Explorer 7 de volgende
keer opent.

Peter de Jong

> [...]

> vervolgens herstart.
>
> Heeft iemand een soortgelijk probleem? of een oplossing hiervoor?

Cindy

RE: Foutmelding "Verkenner werkt niet meer..."
Hoi Peter,

Helaas heb ik hetzelfde probleem en heb nog geen werkende oplossing gezien.
Heb jij inmiddels een oplossing gevonden die werkt?

Groeten,
Cindy

"Peter de Jong" wrote:

> [...]
> vervolgens herstart.
>
> Heeft iemand een soortgelijk probleem? of een oplossing hiervoor?

windows verkenner

RE: Foutmelding "Verkenner werkt niet meer..."
peter
probeer eens op internet extra /internet opties/geavanceerd/klik onder
instellingen voor internet explorer opnieuw instellen op de knop opnieuw
instellen.
misschien helpt dat
ik hoor je

gr edu

"Peter de Jong" wrote:

> [...]
> vervolgens herstart.
>
> Heeft iemand een soortgelijk probleem? of een oplossing hiervoor?

Peter de Jong

Re: Foutmelding "Verkenner werkt niet meer..."
Edu,
Bedankt voor je tip; echter het had niet het gewenste resultaat. Ik kan nog
steeds geen enkel bestand verplaatsen zonder de melding: "Verkenner werkt
niet meer..." en dan Verkenner wordt opnieuw opgestart.
Dus als iemand nog een tip heeft.....
"windows verkenner" <windows verkenner@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:A19CD3E8-ED21-465B-B72C-8376B2149E65@microsoft.com...