Drivers via download geven opstartproblemen.

Vincent van Drie

Drivers via download geven opstartproblemen.
Beste Vista medegebruikers.
Ik heb van de week de meest recente drivers voor de realtek HD audio manager
+ driver gedownload.
Drivers pakken prima op , maar iedere keer als ik Vista start, dan krijg ik
de melding dat Vista de bestanden niet vetrouwd en ik moet bevestigen of het
bestand opgestart mag worden bv skytel.exe Hierbij maakt het niet uit wat ik
aanvinkt, iedere keer bij iedere opstart vraagt hij er om ( ookal zet ik de
optie volgende keer vragen uit).
Nu heb ik geprobeerd de zgn bestandsblokkade die op gedownloade bestanden
zit op te heffen ( rechtermuisklik en blokkade opheffen onder eigenschappen
kiezen), keer op keer springt het bestand terug op de defaultwaarde en moet
ik tijdens de opstart weer bevestigen...
weet iemand raad? extra info, ik log in als admin op het systeem !

Re: Drivers via download geven opstartproblemen.
Vincent van Drie schreef op 5-11-2007 20:10:
> [...]
> ik tijdens de opstart weer bevestigen...
> weet iemand raad? extra info, ik log in als admin op het systeem !

Wellicht kan dit je helpen:
http://www.jimmah.com/vista/Administ...n_program.aspx

Vincent van Drie

Re: Drivers via download geven opstartproblemen.
KarelV,
dank voor je input,
maar het bood niet de oplossing.
de 2 bestanden werden gewoon opgestart echter blijft windows tijdens het
opstarten van de 2 de beveiling van opstarten geven...
als rede wordt gegeven dat het bestand geen digitale handtekening heeft..

Vincent van Drie schreef op 6-11-2007 21:30:
> [...]
> opstarten van de 2 de beveiling van opstarten geven...
> als rede wordt gegeven dat het bestand geen digitale handtekening heeft..

Dan vraag ik me af of je wel met de meest recente drivers bezig bent:
http://www.realtek.com.tw/downloads/...&GetDown=false

Vincent van Drie

Re: Drivers via download geven opstartproblemen.

Karel.

ja dat zijn de drivers die ik gedownload heb
de installatieprocedure heb ik op gestart als "als administrator starten".

installie + drivers draaien smetteloos, op de opstartmelding na...