melding videokaart

paduy

melding videokaart
cannot display this videomode,change computerdisplay input to 1440x900 @60hz
Dit geeft hij heeeeeeeel af en toe.Wat wil dit zeggen(ik begrijpt twel) maar
moet ik hier rekening mee houden of nietof zou dit de pc kunnen schaden
paduy

~PC-freakİ~

Re: melding videokaart
Op Sun, 04 Nov 2007 11:49:25 GMT, schreef "paduy"
<patrickduycknospam@pandora.be> het volgende.

> [...]
>moet ik hier rekening mee houden of nietof zou dit de pc kunnen schaden

Je hebt ws een 19" breedbeeld en 1440x900 is daarvoor de enig juiste
setting, bij welke resolutie krijg je die melding?

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
paduy

Re: melding videokaart

"~PC-freakİ~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

1280x768 is de resolutie zoals hij nu staat.Maar als ik hem vernader zijn
foto's en dergelijke vervormd

Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: melding videokaart
"paduy" <patrickduycknospam@pandora.be> schreef in bericht
> 1280x768 is de resolutie zoals hij nu staat.Maar als ik hem vernader zijn
> foto's en dergelijke vervormd

Welk beeldscherm heb je dan precies? (Merk en type)

Jetze Mellema (MS MVP)

~PC-freakİ~

Re: melding videokaart
Op Sun, 04 Nov 2007 12:51:26 GMT, schreef "paduy"
<patrickduycknospam@pandora.be> het volgende.

>1280x768 is de resolutie zoals hij nu staat.Maar als ik hem vernader zijn
>foto's en dergelijke vervormd

Welke maat scherm heb je, 19" TFT breedbeeld toch?

> Op Sun, 04 Nov 2007 12:51:26 GMT, schreef "paduy"
> <patrickduycknospam@pandora.be> het volgende.

> Welke maat scherm heb je, 19" TFT breedbeeld toch?
>
> Het is idd een breedbeeld 19 inch vn phillips

~PC-freakİ~

Re: melding videokaart
Op Mon, 05 Nov 2007 07:26:13 GMT, schreef "paduy"
<patrickduycknospam@pandora.be> het volgende.

Dan is de enige juiste resolutie 1440x900 waarbij alles in de juiste
verhouding weergegeven wordt.
Iedere andere 'lagere' resolutie resulteert ook nog eens in een matig
tot slechte beeldkwaliteit omdat het scherm ontworpen is om alleen de
native resolutie "1440x900" perfect weer te geven.

> [...]

> ik op uitvoeren klik krijg ik dit terug en via alt f4 zet hij hem terug op

?????

> "~PC-freakİ~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht

> ?????

Heb ook de verversing op 60 gezet hoewel ie standaard niet te kiezen is maar
toch werkt t niet nogthans zegt het kadertje dit ook geloof ik

~PC-freakİ~

Re: melding videokaart
Op Mon, 05 Nov 2007 08:58:52 GMT, schreef "paduy"
<patrickduycknospam@pandora.be> het volgende.

Zet eest eens de verversingsfreq op iets van 60 Hz en klik op toepassen,
gaat dat wel goed verander dan pas de resolutie in 1440x900.

>Heb ook de verversing op 60 gezet hoewel ie standaard niet te kiezen is maar
>toch werkt t niet nogthans zegt het kadertje dit ook geloof ik

Welke freq is er wel te kiezen?
Zo'n scherm is doorgaans Plug&Play, kennelijk gaat er iets niet goed met
de herkenning.
Ik lees wel of het bovenstaande gelukt is.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl