aan/uit-knop vista

TP

aan/uit-knop vista
In energiebeheer staat de aan/uit-knop gedefinieerd als "afsluiten". Doch als
ik op aan/iuit-knop klik gaat het systeem op de slaapstand (toelichting bij
knop geeft dat ook aan). Hoe kan ik dat veranderen zodat het ook doet wat in
energiebheer is gedefinieerd.

Alvast bedankt voor de hulp.
Anton

Re: aan/uit-knop vista

"TP" <TP@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
newsCC87430-110E-4BE5-9AEC-5355A17C4E13@microsoft.com...
> [...]
> bij
> knop geeft dat ook aan). Hoe kan ik dat veranderen zodat het ook doet wat

Configuratiescherm - systeem en onderhoud - energiebeheer - het gedrag van
de aan- en uitknoppen bepalen.
Anton.

Jaap

Re: aan/uit-knop vista
Dat heb ik ook al een aantal keren geprobeerd.
Het is simpel maar het is Micro$oft en dus werkt het anders(of niet).
Ik heb gemerkt, dat je niet van energieschema moet wisselen maar ook moet
opletten dat je deze wijziging aanbrengt in het schema dat actief is.
Mij is het gelukt. Helaas heb ik door een onbekende reden de oude situatie
weer terug. Kortom hetzelfde probleem als jij.

Jaap
"Anton" <anton@internet.nl> schreef in bericht

> [...]
> newsCC87430-110E-4BE5-9AEC-5355A17C4E13@microsoft.com...

> Configuratiescherm - systeem en onderhoud - energiebeheer - het gedrag van

Ghost

> [...]

> (toelichting bij
> knop geeft dat ook aan). Hoe kan ik dat veranderen zodat het

Op die (mechanische) aan/uit knop drukken ?
Ghost

Jaap

Re: aan/uit-knop vista
dan moet die knop wel zo ingesteld staan, dat 'ie niet in de slaapstand
gaat. zie energiebeheer.
"Ghost" <ghost@castle.gb> schreef in bericht
news:b19ab$472ca1c6$53521307$13696@cache100.multik abel.net...

> "TP" <TP@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> newsCC87430-110E-4BE5-9AEC-5355A17C4E13@microsoft.com...

> Op die (mechanische) aan/uit knop drukken ?
> Ghost

G. Sanders

Re: aan/uit-knop vista
In energiebeheer kun je aangeven wat deze knop moet doen. Ik heb hem
veranderd in sluimerstand. Dat komt overeen met de slaapstand in XP.
Slaapstand in Vista is vergelijkbaar met Standby in XP.

Gerard