Hibernate werkt niet meer op laptop

Jetze Mellema

Hibernate werkt niet meer op laptop
Bij de eigenschappen van mijn actieve Power Plan staat het volgende: Power
buttons and lid, Power button action, On battery: Hibernate en Plugged in:
Hibernate. Maar als ik nu op de power button van mijn laptop (HP nx7400)
druk dan gaat hij op Sleep.

Verder valt me op dat ik ook niet meer de keuze heb uit Hibernate als ik op
het kleine driehoekje druk naast de Start menu power button. Als ik me niet
vergis is dit nadat ik de default actie van de Start menu power button heb
aangepast in Shut down.

Iemand een idee hoe ik weer kan hibernaten?

Jetze Mellema (MS MVP)

Sparcoİ1963

Re: Hibernate werkt niet meer op laptop
On Fri, 2 Nov 2007 09:24:49 +0100, "Jetze Mellema"
<stoppen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>aangepast in Shut down.
>
>Iemand een idee hoe ik weer kan hibernaten?

Open een dosprompt en toets in: powercfg -H ON

Succes

Jos
Jetze Mellema

"Sparcoİ1963" <josvonk@chello.invalid> wrote in message

> Open een dosprompt en toets in: powercfg -H ON

Bedankt, dat was hem!

Jetze Mellema (MS MVP)

Leen

Re: Hibernate werkt niet meer op laptop
Wellicht een schijfopruiming gedaan. Daar staat de hibernatefile ook bij en
voor je het weet klik je die ook aan bij het opruimen en weg is je hibernate
optie.
Dus gewoon weer aanzetten (zoals Jos aangaf)

"Jetze Mellema" <stoppen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> button heb aangepast in Shut down.
>
> Iemand een idee hoe ik weer kan hibernaten?

Jetze Mellema

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> wrote in message
> Wellicht een schijfopruiming gedaan. Daar staat de hibernatefile ook bij
> en voor je het weet klik je die ook aan bij het opruimen en weg is je
> hibernate optie.

Ja, nu je het zegt. Ik vroeg me al af wat dat zou doen, ik had aangenomen
dat het ging om een oude niet meer in gebruik zijnde hibernate file. Eerlijk
gezegd dacht ik ook dat een hibernate file telkens wordt aangemaakt en
nadien verwijderd.

> Dus gewoon weer aanzetten (zoals Jos aangaf)

Dat werkte inderdaad prima.

Jetze Mellema (MS MVP)

matmas is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: Hibernate werkt niet meer op laptop
Bedank werkt inderdaad!
Deze functie werkt trouwens ook prima in windows 7!
Flash

Re: Hibernate werkt niet meer op laptop
matmas drukte met precisie uit :
> Bedank werkt inderdaad!
> Deze functie werkt trouwens ook prima in windows 7!

Zeg *prutser* als je dit nu aan het orginele bericht had gekoppeld dan
had iedereen nog kunnen lezen wat dan wel die olossing was geweest!

--
Opa die gewoon met 65 zijn AOW krijgt :-)