Windows Vista 64-bit editie

Thorden

Windows Vista 64-bit editie
Hallo iedereen,
ik heb en gebruik windows vista ultimate 32-bit editie.
Maar nu dat ik te weten ben gekomen dat ik een 64-bit systeem heb wil ik
graag volledig genieten van de kracht van mijn computer.
Nu mijn vraag is hoe moet ik gratis aan de 64-bit editie geraken?
Tenslotte wil ik natuurlijk niet om 64- bit editie te gebruiken nog eens
Vista Ultimate aanschaffen!
Met dank.
Hans Schuts

Re: Windows Vista 64-bit editie
Op Thu, 1 Nov 2007 19:53:01 -0700, Thorden
<Thorden@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>Nu mijn vraag is hoe moet ik gratis aan de 64-bit editie geraken?
>Tenslotte wil ik natuurlijk niet om 64- bit editie te gebruiken nog eens

Dat hoef je ook niet. Als je de Vista Ultimate hebt, heb je zowel de
32- als de 64-bits versie op dvd.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Leen

"Thorden" <Thorden@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]
> Maar nu dat ik te weten ben gekomen dat ik een 64-bit systeem heb wil ik
> graag volledig genieten van de kracht van mijn computer.

Ben benieuwd wat voor kracht je mist in de 32 bit versie en welke kracht je
verwacht te krijgen door een 64 bit versie te gebruiken.
64 kan namelijk niet over 32 heen, dus vereist een schone installatie.
Doe je niet zomaar 1,2,3. Ik kan niet zo 1,2,3 opnoemen wat een 64 voor
voordeel heeft (behalve dat ik mijn gehele 4 GB geheugen aan kan spreken).

> Nu mijn vraag is hoe moet ik gratis aan de 64-bit editie geraken?

De Ultimate DVD set bevat ook een 64 bit versie. Vreemd dat die er niet bij
lijkt te zitten..

> Tenslotte wil ik natuurlijk niet om 64- bit editie te gebruiken nog eens
> Vista Ultimate aanschaffen!
> Met dank.

~PCfreak©~

Re: Windows Vista 64-bit editie
Op Fri, 02 Nov 2007 06:47:56 +0100, schreef Hans Schuts
<me@privacy.net.invalid> het volgende.

>Dat hoef je ook niet. Als je de Vista Ultimate hebt, heb je zowel de
>32- als de 64-bits versie op dvd.

Oh, ga dat ff aan MS vertellen dan, want dat ze zo'n versie hebben weten
ze ws zelf niet.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
~PCfreak©~

Re: Windows Vista 64-bit editie
Op Fri, 2 Nov 2007 07:30:46 +0100, schreef "Leen"
<ms_windows_2000@hotmail.com> het volgende.

>De Ultimate DVD set bevat ook een 64 bit versie. Vreemd dat die er niet bij
>lijkt te zitten..

Zit hij ook niet.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Sparco©1963

Re: Windows Vista 64-bit editie
On Fri, 02 Nov 2007 09:16:04 +0100, ~PCfreak©~
<pcfreak@werktniet.invalid> wrote:

>Op Fri, 2 Nov 2007 07:30:46 +0100, schreef "Leen"
><ms_windows_2000@hotmail.com> het volgende.

>Zit hij ook niet.
>
>groetjes Henk

Volgens:

http://www.microsoft.com/belux/nl/wi...ons/64bit.mspx

zit hij er wel bij en ik heb zelf een Ulimate set waar hij wel inzat.

Heb al vaker gehoord dat de 64 bits versie niet in de set zat, dus of
MS geeft valse voorlichting, of er ging iets fout bij het verpakken of
de wederverkoper speelt vals.

Jos
Leen

Re: Windows Vista 64-bit editie
Ah, zeker een oemetje. Klanten willen zo goedkoop mogelijk, dus wordt er
weer eens gestript tot er de allerlaagste prijs uitrolt. Maar ach, dat is
toch wat we allemaal willen ;-)

"~PCfreak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> wrote in message
> Op Fri, 2 Nov 2007 07:30:46 +0100, schreef "Leen"
> <ms_windows_2000@hotmail.com> het volgende.

> Zit hij ook niet.
>
> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.
> freakhenkDIT@WEGgmail.com [haal "DIT WEG" weg]
> http://www.pc-freak.nl

~PCfreak©~

Re: Windows Vista 64-bit editie
Op Fri, 02 Nov 2007 09:42:07 +0100, schreef Sparco©1963
<josvonk@chello.invalid> het volgende.

> [...]
>
>Heb al vaker gehoord dat de 64 bits versie niet in de set zat, dus of
>MS geeft valse voorlichting, of er ging iets fout bij het verpakken of

Het is idd verwarrend, maar beide smaken zitten alleen bij de
reail-versies, full of upgrade, met een OEM moet je specifiek kiezen
voor 32 of 64 bits.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
~PCfreak©~

Re: Windows Vista 64-bit editie
Op Fri, 02 Nov 2007 09:14:30 +0100, schreef ~PCfreak©~
<pcfreak@werktniet.invalid> het volgende.

>Oh, ga dat ff aan MS vertellen dan, want dat ze zo'n versie hebben weten
>ze ws zelf niet.
>
>groetjes Henk

Zie voor een correctie mijn andere bericht.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
koze

Re: Windows Vista 64-bit editie

"~PCfreak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

Dat is het verschil met Ultimate OEM, één versie en detail met twéé DVD's in
de doos.

Indien je deze wilt hebben zul je met de leverancier van de hardware moeten
praten om deze (tegen behandel kosten) te verkrijgen.

Ko