Opnieuwinstalleren Windows Vista

Jan

Opnieuwinstalleren Windows Vista
Als ik Windows Vista over een bestaande Vista opnieuw installeerd worden dan
de instelingen en data behouden. Ik wil dit doen omdat er programma's zijn
die eerder wel werkte en nu niet meer omdat er drivers niet kunnen worden
gevonden. Terwijl niet wordt aangegeven welke drivers.
Hans Schuts

Re: Opnieuwinstalleren Windows Vista
Op Thu, 1 Nov 2007 07:27:00 -0700, Jan <Jan@discussions.microsoft.com>
schreef:

>Als ik Windows Vista over een bestaande Vista opnieuw installeerd worden dan
>de instelingen en data behouden.

Dat is een mogelijkheid die je tijdens de installatie kunt kiezen.

>Ik wil dit doen omdat er programma's zijn
>die eerder wel werkte en nu niet meer omdat er drivers niet kunnen worden
>gevonden. Terwijl niet wordt aangegeven welke drivers.

Misschien is het dan toch verstandiger om juist een schone installatie
te doen om te voorkomen dat je je huidge problemen meeneemt naar de
nieuwe installatie.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Jan

"Hans Schuts" wrote:

> [...]

> Misschien is het dan toch verstandiger om juist een schone installatie
> te doen om te voorkomen dat je je huidge problemen meeneemt naar de

Hallo Hans,

Ik kan dus wel een reinstallatie uitvoeren zonder de huidige instellingen
kwijt te raken. Een schone installatie is wel een optie maar veel werk om
alles weer terug tezetten vandaar dat ik het eerst wil proberen met een
reinstallatie.

Groetjes Jan.
Jan

"Hans Schuts" wrote:

> [...]

> Misschien is het dan toch verstandiger om juist een schone installatie
> te doen om te voorkomen dat je je huidge problemen meeneemt naar de

Hallo Hans,

Een schone installatie is inderdaad wel beter maar ook meer werk, veel
programma's opnieuw installeren, vandaar dat ik het eerst wil proberen met
een reinstallatie.

Groetjes Jan.

Op Fri, 2 Nov 2007 02:47:00 -0700, Jan <Jan@discussions.microsoft.com>
schreef:

>Ik kan dus wel een reinstallatie uitvoeren zonder de huidige instellingen
>kwijt te raken.

Ja, dat kan, met het al genoemde risico.

>Een schone installatie is wel een optie maar veel werk om
>alles weer terug tezetten vandaar dat ik het eerst wil proberen met een
>reinstallatie.

Ik hoop voor je dat het geen verloren tijd wordt. In jouw geval zou ik
toch maar dat extra werk op de koop toenemen, maar het is jouw feestje
:-)

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl