Vista opnieuw installeren

Huig

Vista opnieuw installeren
Ik heb hier 2 DVD's, een Vista Home Premium en een Windows Anytime Upgrade
DVD. Omdat ik steeds een MS DTCConsole error krijg dacht ik Vista opnieuw te
installeren. Tijdens de installatie wordt om een code gevraagd en die heb ik
niet.

Heb 300+ Euro uitgegeven, alles netjes zoals het hoort en nu kan ik niks
doen omdat ik die code niet heb. Enig idee wat te doen? Kan MS bellen maar
zag net dat dat 70 Euro kost...

Iemand een tip?
Atlantian

RE: Vista opnieuw installeren
Als je vistahebt gekocht in een box, dan staat de code als je de box openvoud
aan de andere kant, anders zit je met een illegale.
Nu kan je de software ook gewoon installeren zonder de code maar als dan
daarna 30 dagen voorbij zijn gegaan zal deze blokkeren.

"Huig" wrote:

> [...]
> doen omdat ik die code niet heb. Enig idee wat te doen? Kan MS bellen maar

Huig

RE: Vista opnieuw installeren
Heb met TweakVI m'n productcode gevonden en als ik die invoer dan krijg ik de
volgende melding: "The product key you entered cannot be used when
installation is started from this edition of Windows."

Echt ongelofelijk dat ik met netjes gekocht spul dit soort ellende heb.
Huig

RE: Vista opnieuw installeren
Ben net opgestart van de Vista Home Premium DVD opgestart en krijg daar
dezelfde melding. Ongelofelijk, wat is dit frustrerend...
Jan Coenegrachts

Re: Vista opnieuw installeren
Hallo,

Ik heb uw berichtje gelezen op de nieuwsgroepen van Microsoft.

Nu als ik u goed begrijp, heeft u Windows Home Premium aangekocht,
waarschijnlijk via internet. Normaal gezien krijg je van Microsoft via mail
of internet, als de betaling van 300 euro gebeurd is (via kredietkaart of
overschrijving), een serienummer (bestaande uit 5 groepen met 5
karaktertekens. Print deze serienummer zeker uit, anders heeft u problemen
en kunt u windows vista achteraf niet meer opnieuw installeren.
Die moet je bij uw installatie ingeven en achteraf activeren via internet.
Nu de DVD Windows Anytime Upgrade krijgt u ook normaal opgestuurd mits
betaling van verzendingskosten van 3,57 euro.

Als je die mail van microsoft nog heeft in uw postvak in, kan je de
serienummer terug ophalen aan de hand van een link. Uiteraard als het binnen
de 23 dagen is na de aankoop van het product.

Die console-error, wat daar het probleem van is, is mij ook een raadsel.
Misschien heb je een installatie gedaan over een windows XP, wie weet.

Ik hoop u hiermee wat geholpen te hebben.

Groetjes,

Jan COENEGRACHTS,
JANCO Computing Advice
"Huig" <Huig@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> doen omdat ik die code niet heb. Enig idee wat te doen? Kan MS bellen maar

Jan Coenegrachts

> [...]

> doen omdat ik die code niet heb. Enig idee wat te doen? Kan MS bellen maar

Huig

Re: Vista opnieuw installeren
Die groep die heb ik gevonden maar of ik nou opstart van de Home Premium DVD
of de Windows Anytime DVD, die activatie code wordt niet geaccepteerd.