Old programfiles vista kan niet worden verwijderd

Atlantian

Old programfiles vista kan niet worden verwijderd
Doordat ik vista premium heb gereinstalleerd, is er een map Programfiles (x86)
bijgekomen. Die krijg ik niet weg, ik heb geen rechten volgens de vista,
waarom wil microsoft die stomme problemen niet oplossen?
Betaal je een pak geld voor een programma dat niet wil luisteren.

Re: Old programfiles vista kan niet worden verwijderd
Atlantian schreef op 31-10-2007 20:13:
> [...]
> waarom wil microsoft die stomme problemen niet oplossen?
> Betaal je een pak geld voor een programma dat niet wil luisteren.

Dan klik je rechts op die map - eigenschappen - tabblad Beveiliging en
voeg je jezelf toe met voldoende rechten.
Vervolgens verwijder je die map en dan niet hier komen klagen als vista
niet meer werkt :-(

~~ G.C ~~

Re: Old programfiles vista kan niet worden verwijderd

Programfiles (x86) Is een mat die wel thuishoort in vista,
Ik heb geen herinstallatie van Vista gedaan en deze map staat er hier ook
dus !!!.
ik zou ze niet zomaar verwijderen als ik U was.

Succes
GC

"Atlantian" <Atlantian@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]

Atlantian

RE: Old programfiles vista kan niet worden verwijderd
Wel, ik heb al een paar keer vista geinstalleerd, de 32 bit versie, nu had ik
de 64 bit geinstalleerd, kan geen drivers genoeg vinden daarvoor en ben dan
terug naar 32 bit gegaan. Maar die map, die hoort daar niet thuis, die is nog
van die 64 bit versie.
Al jullie antwoorden werken niet, het systeem laat mij niet toe.

"Atlantian" wrote:

> [...]

Atlantian

RE: Old programfiles vista kan niet worden verwijderd
Hoewel die map maar een 60 kb groot zijn, tesamen dan krijg ik de mappen niet
verwijderd.
Ik ben geen stommerik wat betrefd windowsen, maar die vista hangt mij wel de
keel uit.

"Atlantian" wrote:

> [...]
> waarom wil microsoft die stomme problemen niet oplossen?
> Betaal je een pak geld voor een programma dat niet wil luisteren.

PauL

> [...]
> verwijderd.
> Ik ben geen stommerik wat betrefd windowsen, maar die vista hangt mij wel de

IMO doet die Vista van jou juist het zelfde als XP 64-bit:

http://www.microsoft.com/windowsxp/u...el_x64faq.mspx

--->
Windows XP Professional x64 Edition redirects the \Program Files directory
for all programs that are 32-bit during the installation to the
\Program Files(x86) directory.
Programs that 64-bit are installed into the \Program Files directory
<---

Als je uw probleem -dat er geen is- wilt oplossen moet je maar een
32-bits versie van Vista scoren. Dan heb je die extra map niet...

Keesie

Re: Old programfiles vista kan niet worden verwijderd

"PauL" <mipa2@skynet.be.del> schreef in bericht

> [...]

> Als je uw probleem -dat er geen is- wilt oplossen moet je maar een
> 32-bits versie van Vista scoren. Dan heb je die extra map niet...

Deze map is niet verwijderbaar Vista heeft deze nodig om oudere programma's
onder vista te kunnen draaien.

Kees

Wim Hekken ;-)

Atlantian schreef:
> [...]
> verwijderd.
> Ik ben geen stommerik wat betrefd windowsen, maar die vista hangt mij wel de

Installeer één van de vele Linux smaken, als Windows je niet bevalt of
koopen Mac.
--

Wim Hekken ;-)