office 2007

Redydo

office 2007
Hallo ik overweeg Office 2007 te kopen ik heb nu 2003 is er veel verschil of
schiet ik er niks mee op .Het is puur voor prive gebruik

Redydo

Heidi Faul

Re: office 2007
"Redydo" <redydo@live.nl> schreef
> Hallo ik overweeg Office 2007 te kopen ik heb nu 2003 is er veel
> verschil of schiet ik er niks mee op .Het is puur voor prive gebruik

Als u goed met 2003 werkt zou ik 2007 niet kopen. Ik selber heb WIN XP
met 2003 en hier WIN Vista mit 2007 en het is studieren en nog ens
studieren. groetjes Heidi

Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: office 2007
"Redydo" <redydo@live.nl> schreef in bericht
> Hallo ik overweeg Office 2007 te kopen ik heb nu 2003 is er veel verschil
> of schiet ik er niks mee op .Het is puur voor prive gebruik

Het is de eerste tijd even wennen door de nieuwe interface maar daarna is
het heerlijk, ik zou niet meer terug willen.

Waarom vraag je dat hier eigenlijk?

Jetze Mellema (MS MVP)

Krulle

> [...]

> Hallo ik overweeg Office 2007 te kopen ik heb nu 2003 is er veel verschil
> of schiet ik er niks mee op .Het is puur voor prive gebruik

Test Office 2007 zelf eens 60 dagen uit. Verander bij het opslaan *.docx
naar *.doc want achteraf kunt u deze niet meer met de versie 2003 lezen
http://www.microsoft.com/downloads/d...c-4d61f500ad6d

JR

Re: office 2007
Eventueel eens kijken wat er nieuw/verbeterd is.

persoonlijk vind ik de ZEER uitgebreide voorwaardelijk opmaak heel goed. dit
is maar bij analises interresant. vroeger 3 nu oneindig

geen knoppenbalken maar het lint
nieuw formaat niet compatibel met oude versies(oude met nieuwe wel)
16384 kolommen
1048579 rijen

heb je geen van de nieuwe functies nodig kan je bij de oude blijven

"Redydo" <redydo@live.nl> schreef in bericht
> Hallo ik overweeg Office 2007 te kopen ik heb nu 2003 is er veel verschil
> of schiet ik er niks mee op .Het is puur voor prive gebruik
>
> Redydo

Redydo

Re: office 2007
Ik heb de nieuwe funkties niet nodig dus blijf ik bij de oude

bedankt voor de antwoorden

Jan Coenegrachts

Re: office 2007
Dag Redydo,

Als ik u was, zou ik dat niet doen.

Ten eerste echt veel verschillen zijn er niet (de menu's zijn
gebruiksvriendelijker gemaakt, meer niet)
Ten tweede Office 2003 werkt onder Vista, waarom veranderen voor zoveel
geld.

Ik ben wel een computerverkoper, maar mensen in het zak zetten, hoeft nu ook
niet. Vindt u ook niet ?

Groetjes,

Jan COENEGRACHTS,
JANCO Computing Advice
"Redydo" <redydo@live.nl> schreef in bericht
> Hallo ik overweeg Office 2007 te kopen ik heb nu 2003 is er veel verschil
> of schiet ik er niks mee op .Het is puur voor prive gebruik
>
> Redydo

Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: office 2007
"Jan Coenegrachts" <janco.computing.advice@telenet.be> schreef in bericht
> Ten eerste echt veel verschillen zijn er niet (de menu's zijn
> gebruiksvriendelijker gemaakt, meer niet)

Ik kan wel horen dat je er nog niet mee gewerkt hebt...

Jetze Mellema (MS MVP)

Wim Hekken ;-)

Re: office 2007
Jetze Mellema (MS MVP) schreef:
> "Redydo" <redydo@live.nl> schreef in bericht

> Het is de eerste tijd even wennen door de nieuwe interface maar daarna
> is het heerlijk, ik zou niet meer terug willen.

En waarom niet naar Open Office overstappen? Ik adviseer mijn familie,
vrienden en collega's altijd om dit te gebruiken.
--

Wim Hekken ;-)
Heidi Faul

Re: office 2007
"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> En waarom niet naar Open Office overstappen? Ik adviseer mijn familie,
> vrienden en collega's altijd om dit te gebruiken.
> --

Und wenn du dann nach der VHS gehen willst, was dann? In unseren Schulen
wird überall Office 2003 im Moment gebraucht. Ich selber arbeite mit
2003 + 2007 und sehe schon gut den Unterschied. Es ist halt anpassen und
dazu lernen. Heidi