Alternatief Alcohol120

Coert Beck

Alternatief Alcohol120
Hoi allemaal,

Ik zoek een eenvoudiger variant van Alcohol120 het liefst freeware. Branden
is niet nodig want daar heb ik Nero voor. Ik wil alleen Iso en andere image
bestanden kunnen mounten in een virtuele CD of DVD. Wie weet er een goede?

Alvast dank

Coert

Jawade

Re: Alternatief Alcohol120
In article <CA752E8A-DD9C-4FFB-BC14-D08F67DA7BA5@microsoft.com>, Coert Beck
<coertgroep@quicknet.nl> says...
> [...]
> bestanden kunnen mounten in een virtuele CD of DVD. Wie weet er een goede?

UltraISO is mooi.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. De site is uitgebreid!
http://jawade.nl/ <<Met een mirror op http://jawade.web1000.com/>>
Funprice

Re: Alternatief Alcohol120
On Mon, 29 Oct 2007 22:59:07 +0100, "Coert Beck"
<coertgroep@quicknet.nl> wrote:

> [...]
>bestanden kunnen mounten in een virtuele CD of DVD. Wie weet er een goede?

Daemon Tools, Nero Image Drive.

Re: Alternatief Alcohol120
Coert Beck schreef op 29-10-2007 22:59:
> [...]
> Branden is niet nodig want daar heb ik Nero voor. Ik wil alleen Iso en
> andere image bestanden kunnen mounten in een virtuele CD of DVD. Wie

Nog maar een:
Virtual CloneDrive (freeware)
http://www.slysoft.com/nl/virtual-clonedrive.html

Hans Bernds

Re: Alternatief Alcohol120

"Coert Beck" <coertgroep@quicknet.nl> schreef in bericht
> [...]
> Branden is niet nodig want daar heb ik Nero voor. Ik wil alleen Iso en
> andere image bestanden kunnen mounten in een virtuele CD of DVD. Wie weet

Dat kun je toch ook met Nero ? Nero Image Drive !

Hans

Coert Beck

Re: Alternatief Alcohol120
Allereerst bedank voor jullie reaktie.

Ik heb al jullie programma's uitgetest maar geen een wil installeren, net
zoals ik al met Alcohol120 had.
Als je een programma installeerd die een virtuele drive aanmaakt vraagt deze
altijd om de PC opnieuw op te starten. Maar deze vraag krijg ik altijd. Dus
installeren, opnieuw opstarten, installeren, opnieuw opstarten.......enz.
Dus op een of andere manier is het niet mogelijk een virtuele drive aan te
maken, dit geld voor Alcohol120, Nero Image Drive, Deamon Tools, UltraISO en
Virtual CloneDrive.

Iemand enig idee?

Coert

"Hans Bernds" <Informatique@nospam.com.invalid> schreef in bericht
news:472666b9$0$10797$6c4159fb@news.tweaknews.nl.. .

> "Coert Beck" <coertgroep@quicknet.nl> schreef in bericht

> Dat kun je toch ook met Nero ? Nero Image Drive !
>
> Hans

QPC

> [...]
> virtuele drive aan te maken, dit geld voor Alcohol120, Nero Image Drive,
> Deamon Tools, UltraISO en Virtual CloneDrive.

Alcohol 52% is gratis en kan precies datgene doen wat jij wenst,
http://trial.alcohol-soft.com/en/

Voer het programma eens als administrator uit en kijk eens of de installatie
dan wel goed verloopt.
Naar mijn idee heeft jouw pc moeite met het aanmaken van de (virtuele)
SCSI-driver, welke nodig is om een virtuele schijf aan te maken.
Als het ook met Alcohol 52% niet lukt, kijk dan eens in het forum van
Alcohol, http://forum.alcohol-soft.com/
Dit lijkt mij de beste plaats waar je jouw probleem voor kan leggen.