Onbekend apparaat en windows vista

DjC

Onbekend apparaat en windows vista
Hey,

Ik heb voor mijn laptop zojuist een microsoft muis gekocht, maar wanneer ik
deze aansluit op mijn laptop krijg ik de melding: onbekend apparaat en werkt
de muis niet. Hoe kan ik dit oplossen? Zijn er ergens drivers beschikbaar?
Zou het kunnen dat er een conflict is met de aanwijzer van laptop zelf? Ik
heb deze al softwarematig uitgeschakeld, maar dit maakte geen enkel verschil.

Hans Schuts

Re: Onbekend apparaat en windows vista
Op Sun, 28 Oct 2007 06:23:00 -0700, DjC
<DjC@discussions.microsoft.com> schreef:

>Ik heb voor mijn laptop zojuist een microsoft muis gekocht, maar wanneer ik
>deze aansluit op mijn laptop krijg ik de melding: onbekend apparaat en werkt
>de muis niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Weet je zeker dat je hem goed hebt aangesloten? Een muis moet zonder
meer herkend worden.

>Zijn er ergens drivers beschikbaar?

die heb je meegeleverd gerkegen met je muis, maar installeren ervan
lost je probleem niet op.

>Zou het kunnen dat er een conflict is met de aanwijzer van laptop zelf? Ik
>heb deze al softwarematig uitgeschakeld, maar dit maakte geen enkel verschil.

Wat meer informatie over die geheimzinnige laptop en ook over die muis
(MS-muis alleen zegt eigenlijk niets) zou kunnen helpen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Mamamegs

Re: Onbekend apparaat en windows vista
It happens that DjC formulated :
> [...]
> conflict is met de aanwijzer van laptop zelf? Ik heb deze al
> softwarematig uitgeschakeld, maar dit maakte geen enkel verschil.

Dat er nog een aanwijsapparaat beschikbaar is maakt niet zo veel uit.
Wat voor muis is het? Je kunt hier kijken voor drivers, maar dan moet
je wel het model weten.
http://www.microsoft.com/hardware/mo.../Download.mspx
Ook kan het zijn dat je bij bepaalde soorten muizen (die met een
draadloze zender) eerst de driver moet installeren en daarna pas de
muis aansluiten.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm