WGA

Stannieman

WGA
hallo
een tijdje geleden heb ik een herinstallatie van vista gedaan met de
meegeleverde dvd en sindsdien kan de productcode niet meer worden gevalideerd.
ik heb hier op de site al gekeken of het stikkertje niet illegaal is en dat
blijkt wel degelijk legaal te zijn

weet er iemand hier een oplossing voor, Microsoft zegt dat ik Acer moet
contacteren en Acer zegt dat ik Microsoft moet contacteren.(dit heb ik
allebij al gedaan)
Hans Bernds

Re: WGA

"Stannieman" <Stannieman@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
>
> weet er iemand hier een oplossing voor, Microsoft zegt dat ik Acer moet
> contacteren en Acer zegt dat ik Microsoft moet contacteren.(dit heb ik

En wat verwacht je dan hier als het bij Acer en Microsoft niet lukt ?
een crack ofzo ?

Stannieman

Re: WGA
Helemaal geen crack maar het probleem moet toch ergens zitten
en naar t schijnt zouden er tijdens de herinstallatie weer problemen zijn
geweest met wga

"Hans Bernds" wrote:

> "Stannieman" <Stannieman@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> En wat verwacht je dan hier als het bij Acer en Microsoft niet lukt ?
> een crack ofzo ?

Gandalf Gladstone

> Helemaal geen crack maar het probleem moet toch ergens zitten
> en naar t schijnt zouden er tijdens de herinstallatie weer problemen zijn
> geweest met wga

Wat voor handelingen heb je toen het opnieuw installeren afgerond was en
nadat je de melding kreeg dat je Vista opnieuw moet activeren?
Activatie geprobeerd om via het internet of per telefoon?

> [...]

> Helemaal geen crack maar het probleem moet toch ergens zitten
> en naar t schijnt zouden er tijdens de herinstallatie weer problemen zijn

Toch beter het probleem voorleggen aan Microsoft of Acer.
Vreemd met een legale versie !

Hans

Stannieman

Re: WGA
ik ga woensdag als ik dan tijd heb nog eens een herinstallatie doen (ik zit
al over de dertig dagen dus ik kan in vista niet veel meer doen)
en dan ga k eens naar die telefoonnummer van microsoft bellen.

"Hans Bernds" wrote:

> "Stannieman" <Stannieman@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Toch beter het probleem voorleggen aan Microsoft of Acer.
> Vreemd met een legale versie !
>
> Hans

albatros@edpnet.be

Re: WGA

"Hans Bernds" <Informatique@nospam.com.invalid> schreef in bericht
news:47246153$0$29384$6c4159fb@news.tweaknews.nl.. .

> "Stannieman" <Stannieman@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> En wat verwacht je dan hier als het bij Acer en Microsoft niet lukt ?
> een crack ofzo ?

Is dit antwoord bevredigend?
http://www.digitaalmedia.nl/digi/arc...windows-vista/

> [...]

> weet er iemand hier een oplossing voor, Microsoft zegt dat ik Acer moet
> contacteren en Acer zegt dat ik Microsoft moet contacteren.(dit heb ik

http://www.pchulplijn.nl/onderwerp/vista

Jawade

Re: WGA
In article <961F9140-4201-469B-AE6E-C1A12B3A3ED0@microsoft.com>, =?Utf-8?B?U3Rhbm5pZW1hbg==?=
<Stannieman@discussions.microsoft.com> says...
> ik ga woensdag als ik dan tijd heb nog eens een herinstallatie doen (ik zit
> al over de dertig dagen dus ik kan in vista niet veel meer doen)
> en dan ga k eens naar die telefoonnummer van microsoft bellen.

Dat is de aangewezen weg. En neem gelijk even een cursus quoten.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. De site is uitgebreid!
http://jawade.nl/ <<Met een mirror op http://jawade.web1000.com/>>
Gandalf Gladstone

Re: WGA

"albatros@edpnet.be" <news.stben.net> schreef in bericht