2de versie van windows vista installeren

~~ G.C ~~

2de versie van windows vista installeren
Dag,
Ik draai windows vista ultimate 64 bit nl. op partitie C: , omdat er nogal
wat mis loopt, o.a. met de mediaplayer die het niet meer doet,enz.
dacht ik eraan om een 2de versie van vista ultimate 64 bit nl, op partitie
D: te installeren? en deze te preparen zodat uiteindelijk de versie D:
de hoofd versie wordt, en eventueel later de versie op partitie C: te
verwijderen.en partities C en D samen te voegen met een partitie programma .
Ik heb een OEM DVD met alle versies van Vista, zodat registratie en
activering geen item is.
Kan er iemand mij in verstaanbare taal informeren hoe ik het best en het
veiligste te werk ga, dit alles i.v.b. booten tussen de 2 versies op C: en
D:

Veel dank voor het meedenken,

Groeten GC

C. Ruiken

RE: 2de versie van windows vista installeren
Op 24 okt jl. lees ik ook al een probleem met het herkennen van de DVD. Vorig
weekend heb ik zelf ook een vraag geplaatst en ondanks de goede tipt van een
ander gebruiker ben ik ook nog niets verder. Als ik alles zo terug lees
lijkt het echt wel een probleem in Vista. Ik ben er ook nog niet achter of
alles opnieuw installeren de juiste oplossing is. Als het een Vista probleem
is zit je binnen de kortste keren weer met hetzelfde. Ik de antwoorden volgen
en als ik een oplossing heb, zal ik hem uiteraard melden.

Succes!

"~~ G.C ~~" wrote:

> [...]
> veiligste te werk ga, dit alles i.v.b. booten tussen de 2 versies op C: en

Leen

Re: 2de versie van windows vista installeren
Zelfde probleem als je 2,5 maand geleden hier gepost hebt (maar niet op
gereageert hebt..)?
Wellicht is een 32 bits installatie beter (ergo, komt het door niet goed 64
bit drivers wellicht..?) ..waarom perse 64 bit?

"~~ G.C ~~" <gcgc@telenet.invalid.be> wrote in message
> [...]
> veiligste te werk ga, dit alles i.v.b. booten tussen de 2 versies op C: en

~~ G.C ~~

Re: 2de versie van windows vista installeren
Omdat er een 64 bit prosessor aanwezig is en deze uiteraard ten volle wil
benutten.
Ik heb wel alle 64 bit drivers die nodig zijn om de aanwezige programma's te
laten werken,
maar ik wil een 2de installatie opzetten om éérst windows media player terug
aan het werk te krijgen en daarna uit te testen waar of wat het conflikt met
media player veroorzaakt, want er zijn veel meer gebruikers die het zelfde
plobleem hebben,
één of ander programma zorgt er namelijk voor dat windows media player stopt
met werken of gewoon niet meer op te starten is.
Ik heb de hard-disk ruimte en de tijd om dit eens grondig uit te zoeken,
maar wil de info en en hulp van de " kenner" om dit aan te pakken.
Media player is namelijk ook niet te herstellen, daar ik geen backup of
herstelpunt heb.
Een nieuwe versie is ook niet te installeren daar de installatie procedure
aangeeft dat er reeds een nieuwere versie van mediaplayer aanwezig is.

Groeten GC

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
> Wellicht is een 32 bits installatie beter (ergo, komt het door niet goed
> 64 bit drivers wellicht..?) ..waarom perse 64 bit?

Jawade

RE: 2de versie van windows vista installeren
In article <908CA7D6-1458-4E31-8A23-152A85EA214F@microsoft.com>, =?Utf-8?B?Qy4gUnVpa2Vu?=
<CRuiken@discussions.microsoft.com> says...

Jij zijn een Indiaan?

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. De site is uitgebreid!
http://jawade.nl/ <<Met een mirror op http://jawade.web1000.com/>>
Jawade

Re: 2de versie van windows vista installeren
In article <Hr_Ui.178263$dI4.8763516@phobos.telenet-ops.be>, ~~ G.C ~~ <gcgc@telenet.invalid.be>
says...
> [...]
> Een nieuwe versie is ook niet te installeren daar de installatie procedure
> aangeeft dat er reeds een nieuwere versie van mediaplayer aanwezig is.

Kun je de mediaplayer niet eerst verwijderen?

"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
news:MPG.218eccc519a62b879897b7@news.microsoft.com ...
> [...]
> aangeeft dat er reeds een nieuwere versie van mediaplayer aanwezig is.

Kun je de mediaplayer niet eerst verwijderen?

Vertel mij eens hoe !!!
Er is namelijk geen un installer aanwezig,
En geen enkele file in het geheel van windows media player is te deleten.

[...]

Sparco©1963

Re: 2de versie van windows vista installeren
On Sun, 28 Oct 2007 21:58:23 GMT, "~~ G.C ~~"
> [...]

>Er is namelijk geen un installer aanwezig,
>En geen enkele file in het geheel van windows media player is te deleten.

Hier werkt het met:

c:\program files\windows media player\setup_wm.exe /uninstall

Succes

Jos
~~ G.C ~~

Re: 2de versie van windows vista installeren

"Sparco©1963" <josvonk@chello.invalid> schreef in bericht

> Hier werkt het met:
>
> c:\program files\windows media player\setup_wm.exe /uninstall
>
> Succes
>
> Jos

Dat is dan wel in Windows XP zeker ?

OldBoy

Re: 2de versie van windows vista installeren
"~~ G.C ~~" <gcgc@telenet.invalid.be> schreef in bericht

> [...]

> Er is namelijk geen un installer aanwezig,
> En geen enkele file in het geheel van windows media player is te deleten.

En met Configuratiescherm -> Programma's -> Windows Media Player 11 ????