drm

karin

drm
ik heb een vista laptop!! ik heb altijd naar de goude kooi gratis kunnen
kijken.
maar nu gaat dat niet meer.
ik heb betaling gedaan,3x en hij geef steeds een foutmelding dat die de
licentie niet kan ophalen! heeft met een drm bestand te maken!! weet iemand
van jullie hoe ik dat goed kan doen!! met mn xp pc heb ik nergens last mee
daar lukt het wel bij
maar met deze vista niet meer!! terwijl ik toch altijd heb kunnen kijken!!
sorry voor het vorige bericht, had er zo de pest in dat ik gewoon door
ratelde!!
hoop dat iemand mij kan helpen
gr karin
Hans Schuts

Re: drm
Op Sun, 28 Oct 2007 01:26:00 -0700, karin
<karin@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>maar met deze vista niet meer!! terwijl ik toch altijd heb kunnen kijken!!
>sorry voor het vorige bericht, had er zo de pest in dat ik gewoon door

"Heeft met een drm-bestand te maken", kun je niet wat duidelijker
zijn? Hier kan niemand toch iets mee?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
karin

Re: drm

als ik betaal moet ik een code invoeren!! en dan geef die door dat ik weer
kan kijken
ik zal je de fout melding wel even geven mischien heb je er wat aan met wat
ik bedoel

https://secured.payvisionservices.co...rderId=1970807
deze pagina krijg ik en verder kom ik niet!!
hij mist een bestand van drm of zo!! dat staat er bij de kooi site bij het
forum maar ik kan die map niet vinden waar ik dat moet doen!!
ik kan ook daar een systeem chek doen maar daar blijf deze op hangen bij
media player!!
ik zal je de site geven mischien dat jij er wijs uit kan worden want mij
lukt het niet verder om de map te vinden hier op deze laptop!!
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
hoop dat jij mij kan helpen
gr karin
"Hans Schuts" wrote:

> "Heeft met een drm-bestand te maken", kun je niet wat duidelijker
> [...]

Hans Schuts

Re: drm
Op Sun, 28 Oct 2007 01:51:00 -0700, karin
> [...]

>kan kijken
>ik zal je de fout melding wel even geven mischien heb je er wat aan met wat

sorry, maar ik zie geen foutmelding, alleen een scherm dat uit een
heleboel gelijksoortige stukjes is opgebouwd.

>deze pagina krijg ik en verder kom ik niet!!
>hij mist een bestand van drm of zo!! dat staat er bij de kooi site bij het
>forum maar ik kan die map niet vinden waar ik dat moet doen!!

"drm of zo", wat moet ik daar nou mee??? "Dokter, ik heb ergens iets
wat op pijn lijkt of zo, kunt u mij vertellen wat ik mankeer?" Snap je
nu misschien het probleem?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl