drm

karin

drm
wie kan mij helpen ik kijk naar de goude kooi en heb dat steeds gratis kunnen
zien maar sins vandaag moet ik betalen dat heb ik gedaan maar nu als ik
betaal kan die mij geen licentie geven dan krijg ik een foutmelding dat ik
kan kiezen door gaan of niet en daarna kan ik weer betalen maar dat heeft
geen zin ik krijg het niet voor elkaar heeft iets met mn drm temaken maar kan
niks vinden hier op de pc heb bij zoeken gekenen maar dat leverde niks op!!
wie kan mij helpen al vast bedankt
karin
~PCfreak©~

Re: drm
Op Sat, 27 Oct 2007 11:47:00 -0700, schreef karin
<karin@discussions.microsoft.com> het volgende.

> [...]
>niks vinden hier op de pc heb bij zoeken gekenen maar dat leverde niks op!!

Sorry hoor, maar ook jij hebt op school geleerd om leestekens en
hoofdletters te gebruiken.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Hans Schuts

Re: drm
Op Sat, 27 Oct 2007 11:47:00 -0700, karin
<karin@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>niks vinden hier op de pc heb bij zoeken gekenen maar dat leverde niks op!!

Maak eerst eens gebruik van punten, komma's en hoofdletters om van
bovenstaande brei een leesbaar verhaal te maken.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Ramsterdam

Re: drm

"karin" <karin@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> kan
> niks vinden hier op de pc heb bij zoeken gekenen maar dat leverde niks

Misschien heb je hier wat aan:

http://forum.fok.nl/topic/1035486