Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads
Recommended Download



Welcome to the Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads, YOUR Largest Resource for Windows Vista related information.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so , join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

Driver Scanner

Office

microsoft.public.nl.windows.vista






Speedup My PC
Reply
  #1 (permalink)  
Old 10-27-2007
Freddy
 

Posts: n/a
Office
weet iemand hoe dit terug te doen werken
de snelkoppeling van (Office 2007 Word) die in startmenu staat
opent daar niet meer als ik erop klik
al vanalles geprobeerd
werwijderd in startmenu, vastgemaakt aan startmenu
snelkop aldaar gezet... pf
gebruik vista...
alle hulp is welkom
vond ik wel gemakkelijk van daar te openen
mvg freddy,
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2 (permalink)  
Old 10-27-2007
Krulle
 

Posts: n/a
Re: Office

"Freddy" <freddy.mestdagh@gmail.com> schreef in bericht
news:OSrPFBLGIHA.748@TK2MSFTNGP04.phx.gbl...
> weet iemand hoe dit terug te doen werken
> de snelkoppeling van (Office 2007 Word) die in startmenu staat
> opent daar niet meer als ik erop klik
> al vanalles geprobeerd
> werwijderd in startmenu, vastgemaakt aan startmenu
> snelkop aldaar gezet... pf
> gebruik vista...
> alle hulp is welkom
> vond ik wel gemakkelijk van daar te openen
> mvg freddy,


Ga naar Start, Alle programma's, klik op Microsoft Office, klik op met
rechts op Word 2007 en kies Kopieren naar, klik op bureaublad (snelkoppeling
maken).
Dit zou het moeten zijn.

Hopelijk bent u geholpen.
Mvg.

Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old 10-27-2007
Freddy
 

Posts: n/a
Re: Office

"Krulle" <krulleNOMAIL@no.no> schreef in bericht
news:5ELUi.177179$3I4.8757370@phobos.telenet-ops.be...
>
> Ga naar Start, Alle programma's, klik op Microsoft Office, klik op met
> rechts op Word 2007 en kies Kopieren naar, klik op bureaublad
> (snelkoppeling maken).
> Dit zou het moeten zijn.
>
> Hopelijk bent u geholpen.
> Mvg.


bedankt voor raad
maar da werkt wel hoor snelkop maken naar burblad
maar dan sta je ommeduur met een ganse reeks op blad hé
bedoeling was om deze terug aan de praat te krijgen in het startmenu
of in het snelmenu ( naats startknop) weet wel hé
op blad werkt de kop, maar als ik deze verplaats of kopier naar start of
snelmenu opent Word niet
raar geval
MVG Freddy,

Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Old 10-27-2007
Krulle
 

Posts: n/a
Re: Office

"Freddy" <freddy.mestdagh@gmail.com> schreef in bericht
news:%238Ku3sMGIHA.5228@TK2MSFTNGP05.phx.gbl...
>
> "Krulle" <krulleNOMAIL@no.no> schreef in bericht
> news:5ELUi.177179$3I4.8757370@phobos.telenet-ops.be...
>>
>> Ga naar Start, Alle programma's, klik op Microsoft Office, klik op met
>> rechts op Word 2007 en kies Kopieren naar, klik op bureaublad
>> (snelkoppeling maken).
>> Dit zou het moeten zijn.
>>
>> Hopelijk bent u geholpen.
>> Mvg.

>
> bedankt voor raad
> maar da werkt wel hoor snelkop maken naar burblad
> maar dan sta je ommeduur met een ganse reeks op blad hé
> bedoeling was om deze terug aan de praat te krijgen in het startmenu
> of in het snelmenu ( naats startknop) weet wel hé
> op blad werkt de kop, maar als ik deze verplaats of kopier naar start of
> snelmenu opent Word niet
> raar geval
> MVG Freddy,
>


Maak een nieuwe snelkoppeling aan op het bureaublad en sleep dit naar start.

Reply With Quote
  #5 (permalink)  
Old 10-28-2007
Freddy
 

Posts: n/a
Re: Office

"Krulle" <krulleNOMAIL@no.no> schreef in bericht
news:KwNUi.177322$am5.8783928@phobos.telenet-ops.be...
> Maak een nieuwe snelkoppeling aan op het bureaublad en sleep dit naar
> start.


yes it works
met RM op blad nieuwe kop en deze verplaatsen naar start of snelm
bedankt voor tip
ben vista nog nie gewoon, komt wel
hier al veel gelezen dat de visat bij sommige nie goed werkt
hier draat ie 99% jong
mvg Freddy aan krulle...

Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Problem Report -Office Stopped Working - Office 2003 Pro PJ01 microsoft.public.windows.vista.general 4 04-30-2010 18:27
Office 2002 und Office 2007 unter Vista parallel möglich? Sascha Braeckle microsoft.public.de.windows.vista.sonstiges 1 09-18-2007 08:12
Office 2007 showing setup & configuration when opening any office laurens34 microsoft.public.windows.vista.general 13 04-29-2007 11:34
Office 97 Pro document converts to '2 month trial' Office 2007 for =?Utf-8?B?RnJ1c3RyYXRlZCBWaXN0YSBVc2Vy?= microsoft.public.windows.vista.general 0 03-28-2007 01:49
Office 2003 Prompts for Agreement Every Time I start an Office App =?Utf-8?B?RGF2aWQgS3JlaXNiZXJn?= microsoft.public.windows.vista.installation setup 5 02-02-2007 17:52




All times are GMT +1. The time now is 20:40.




Driver Scanner - Free Scan Now

Vistaheads.com is part of the Heads Network. See also XPHeads.com , Win7Heads.com and Win8Heads.com.


Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 RC 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120