CmCardmonitor MFC application

raf alders

CmCardmonitor MFC application
Ik heb Vista Ultimate geïnstalleerd op mijn PC .

Nu verschijnt, telkens ik de PC opstart : "U machtiging wordt .." met daarna
het dialoogvenster van gebruikersbeheer met "Uw toestemming is nodig ...
CmCardmonitor MFC application te installeren" bij detailts zie ik het adres
van het bestand c:\windows\CmUReye.exe

Telkens ik opstart krijg ik deze boodschap??

Iemand een oplossing?
Raf

Re: CmCardmonitor MFC application
raf alders schreef op 26-10-2007 8:24:
> [...]
> van het bestand c:\windows\CmUReye.exe
>
> Telkens ik opstart krijg ik deze boodschap??

Via google is niet te weten te komen waar dit programma goed voor mag
wezen (de .exe naam is trouwens CmUCReye.exe).

Verwijder de opstart eens gewoon in Msconfig , tabblad Opstarten (vinkje
ervoor wehalen). Dan moet die melding weg zijn en als alles verder
normaal werkt maar uitgeschakeld laten.
[Start - msconfig]

raf alders

Re: CmCardmonitor MFC application
Heb het programma uit gevinkt in de lijst op het tabblad Opstarten. Maar
zonder succes, ik blijf de vraag krijgen telkens ik opstart.

raf alders schreef op 27-10-2007 12:16:
> Heb het programma uit gevinkt in de lijst op het tabblad Opstarten. Maar
> zonder succes, ik blijf de vraag krijgen telkens ik opstart.

Medion-pc? Zie ook:
http://www.winfuture-forum.de/index....owtopic=111532

raf alders

Re: CmCardmonitor MFC application
Ja het is een Medion PC

Maar staat er op de website ook een oplossing. (Ik ben niet zoveel
computerkennis en begrijp niet goed wat er allemaal verterld wordt.)

raf alders schreef op 27-10-2007 14:40:
> Ja het is een Medion PC
>
> Maar staat er op de website ook een oplossing. (Ik ben niet zoveel
> computerkennis en begrijp niet goed wat er allemaal verterld wordt.)
> Raf

Lees het zelf maar door. Het was geloof ik een discussie in het duits
(maar je knipt steeds alles weg, dat maakt het lekker lastig :-( )

Experimenteer maar eens met User Account Control (UAC). Met TweakUAC kun
je ook een tussenweg kiezen: de Quiet mode.
http://www.tweak-uac.com/what-is-tweak-uac/ (ja, het is engels .... )

raf alders

Re: CmCardmonitor MFC application
Ja heeft te maken met Medion.
Via de support in Duitsland (www.medion.de) het ik de driver een driver
gevonden doch deze was nog niet aangepast aan Vista.
Op aanraden van Medion het ik de driver opnieuw geïstalleerd, dat lukte
aardig.

(Na de installatie krijg ik de melding dat de driver niet goed geïnstalleerd
was en de vraag op hem opnieuw te installeren volgens de instellingen van
Vista)

En wordt gevraagd de pc opnieuw op te starten. De pc sluit af maar start
niet meer op!! :-(

Probleem : ik heb de laatste dagen de pc zo dikwijls opgestart dat er nu een
hardware probleem voordoet.
De pc wordt opgehaald en is weg voor herstelling gedurende 5 weken.

Als je wil weten hoe het verder afloopt (of de driver geschikt is ja/nee)
laat me iets weten.

Groetjes
Raf