NVIDIA

D.Schomus

NVIDIA
Telkens bij het opstarten van de pc, krijg een crash met de NVIDIA, ik heb
al meerdere malen de drivers opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft
zich voor doen.
wie heeft een oplossing

Re: NVIDIA
D.Schomus schreef op 25-10-2007 21:56:
> Telkens bij het opstarten van de pc, krijg een crash met de NVIDIA, ik
> heb al meerdere malen de drivers opnieuw geinstalleerd, maar het
> probleem blijft zich voor doen.
> wie heeft een oplossing

"krijg een crash met de NVIDIA" betekent ..... ???? Foutmelding ??

D.Schomus

Re: NVIDIA
het is zo dat de beeldscherm dam uitschakkeld en opnieuw start, waarbij er
een melding komt , dat de beeldschermapparaten niet goed werken, en dan
wordt ik verwezen naar de site van NVIDIA om de drivers te downloaden,
volgens mij zijn het de " grafische drivers"
voor de g-force 6150

"
~~ G.C ~~

Re: NVIDIA
Zoek op deze site, naar de driver voor Uw Grafische kaart, g-force 6150
Hou rekening met Uw windows versie, XP 32 /64 bit of Vista 32/64 bit
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
Download en installeer

Succes GC

"D.S"schreef in bericht
> Telkens bij het opstarten van de pc, krijg een crash met de NVIDIA, ik heb
> al meerdere malen de drivers opnieuw geinstalleerd, maar het probleem
> blijft zich voor doen.
> wie heeft een oplossing

Last edited by Steve : 10-04-2008 at 17:41.

Re: NVIDIA
D.Schomus schreef op 25-10-2007 22:22:
> [...]
> dan wordt ik verwezen naar de site van NVIDIA om de drivers te
> downloaden, volgens mij zijn het de " grafische drivers"

Deze?: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_163.69.html

D.Schomus

Re: NVIDIA
Dit heb ik al echter gedaan, ik heb zelfs de kaart gedeinstalleerd en
opnieuw geinstalleerd met nieuwe drivers die ik via HP heb gekregen

> [...]
> blijft zich voor doen.
> wie heeft een oplossing

Last edited by Steve : 10-04-2008 at 17:41.

zou kunnen ik heb ze inmiddels bijna allemaal al gehad, heb ik het idee

> Deze?: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_163.69.html

D.Schomus

Re: NVIDIA
klopt inderdaad, deze link die gaf is inderdaad al geinstalleerd

"D.S" schreef in bericht
> zou kunnen ik heb ze inmiddels bijna allemaal al gehad, heb ik het idee

Last edited by Steve : 10-04-2008 at 17:42.

Re: NVIDIA
D.Schomus schreef op 25-10-2007 23:37:
> klopt inderdaad, deze link die gaf is inderdaad al geinstalleerd
>
> "D.S" schreef in bericht

En je bent er *ZEKER* van dat je een Geforce series 6 6150 videokaart hebt?

Last edited by Steve : 10-04-2008 at 17:42.
D.Schomus

Re: NVIDIA
ja een Gforce 6150 le
laatst had ik ook een code die ik ook zie verschijnen als ik mediacenter
open, iets met "nvmmd" nog wat, heeft vast met elkaar te maken, gezien
mediacenter vast liep tijdens het openen van een bestand