vaslopen

zonnebloem

vaslopen
Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik als ik bv rechtsklik met de muis om te vernieuwen
dat vista gaat hangen/vastslaat. Dit duurt dan even en dan werkt t weer, ook
gebeurd dit als ik op de interneticoon druk, dan hangt vista even en dan gaat
ie naar de pagina toe. Het beeldscherm word dan ook wazig wit. Het enige dat
ik heb gedaan is drivers van de videokaart vervangen en een rollback gedaan
omdat ze niet goed werkten. Dus ik denk dat t daardoor komt maar weet t niet
zeker...

Ik heb vista premium 32 bit

Iemand een idee wat t kan zijn ?
FluffyB

Re: vaslopen

"zonnebloem" <zonnebloem@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> gedaan
> omdat ze niet goed werkten. Dus ik denk dat t daardoor komt maar weet t

Altijd eerst hardware testen. Daarna Windows want anders belandt je in
catch-22 situatie.

Drie Musketiers

Re: vaslopen
Heb gechecked, hardware is ok, als het hardware was, zou de pc het altijd
doen, het is alleen nadat er is opgestart,wacht je een kwartier dan gebeurd
het niet...

logboeken geeft aan op de tijd van vastlopen :
Crashdump initialisatie is mislukt!

Dat is het enige...iemand idee wat dat inhoud die melding, zou ermee te
maken kunnen hebben ?
Thanks !

"FluffyB" <fluffybee@telenet.be> schreef in bericht

> "zonnebloem" <zonnebloem@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Altijd eerst hardware testen. Daarna Windows want anders belandt je in
> catch-22 situatie.

zonnebloem

Re: vaslopen
Heb inmiddels alles nog nagelopen, crahdump melding is nu weg heb de minidump
aan gezet op full, maar het hangt zo nu en dan nog, snap er niks meer van het
heeft goed gelopen, er is daarna alleen een nieuw spel op gekomen met eiga
drivers , als ik die verwijder blijgt t t zelfde, na t opstarten is het t
ergst daarna gebeurd t bijna niet zo heel af en toe....

als iemand nog iets te binnen schiet, graag........

"Drie Musketiers" wrote:

> [...]
> Crashdump initialisatie is mislukt!
>
> Dat is het enige...iemand idee wat dat inhoud die melding, zou ermee te

zonnebloem

Re: vaslopen
Voor wie van oplossingen houd....... brakke voeding ! nieuwe 550 watt erin en
het loopt weer als nieuw :-))