Overzetten gegevens

koze

Re: Overzetten gegevens

"Rob Dijkstra" <1824JB26@hetnet.nl> schreef in bericht
news:78468F2D-906B-420C-90E2-E5A65DFA947B@microsoft.com...
> Op mijn PC staat Windows XP Nederlandse versie en Vista Ultimate
> Engels(USA) versie als dualboot systeem, niets aan de hand het werkt
> allebei prima.Nu wil ik volgens de voorgeschreven methode in de Vista
> Installatie disk de oude gegevens overzetten van XP naar Vista. Het
> inlezen van de XP gegevens gaat prima, en wordt op een netwerkschijf
> geparkeerd als bestand.Onder Vista worden dan deze gegevens weer ingelezen
> en dan krijg ik een mededeling dat het inlezen niet kan omdat het een
> onjuiste taal is.Wie weet een methode om dit toch voor elkaar te krijgen.

> [...]

Het Nederlandse taalpakket installeren in Ultimate, dat activeren en alles
gaat normaal werken.
ko

"koze" <koze@nospam.nospam> schreef in bericht

> [...]

> gaat normaal werken.
> ko
>Tja dat heb ik dus ook gedaan en werkte helaas ook niet ????!!!

Rob

Hans Schuts

Re: Overzetten gegevens
Op Thu, 25 Oct 2007 10:06:56 +0100, "Rob Dijkstra"
<1824JB26@hetnet.nl> schreef:

>Tja dat heb ik dus ook gedaan en werkte helaas ook niet ????!!!

En je zult het natuurlijk moeten activeren. Alleen installeren maakt
nog geen Nederlandstalige Vista.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl

> "koze" <koze@nospam.nospam> schreef in bericht

> Rob

Moet dus werken als de NL taal als standaard staat ingesteld, niet als je
via snelkeuze NL kiest.

> "koze" <koze@nospam.nospam> schreef in bericht

Kijk eens bij landinstellingen of deze daar ook bovenaanstaat in de lijst,
en niet per obeluk nog de US version bovenaan staat.

ko