Netwerkschijven aanmaken

mvdw310

Netwerkschijven aanmaken
Hallo,

Ik heb een Sitecom MD-255 Nas schijf aangeschaft maar loop tegen get
volgende probleem.
Ik heb meerder Shares op de nas-server aangemaakt.
Maar bij het aanmaken van van de netwerkschijven binnen VISTA ondervind ik
een probleem.
VISTA accepteerd maar 1 netwerkschijf en bij het aanmaken van een volgende
krijg ik de volgende melding :

De gespecificeerde netwerkmap is momenteel aan een andere gebruiker met een
ander wachtwoord toegewezen.
Verbreek de verbinding en alle bestaande toewijzingen voor deze netwerkshare
zodat u met een andere gebruikersnaam en een ander wachtwoord verbinding
kunt maken.

Wat doe ik fout ?
Is er een oplossing ?

Grtz Manfred

P.s. ik gebruik Windows Vista Ultimate

Re: Netwerkschijven aanmaken
mvdw310 schreef op 23-10-2007 20:23:
> [...]
> netwerkshare
> zodat u met een andere gebruikersnaam en een ander wachtwoord verbinding

Dit gelezen?:
http://www.mobileforum.nl/viewtopic....696de 6ee3f62

mvdw310

Re: Netwerkschijven aanmaken

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> Dit gelezen?:
> http://www.mobileforum.nl/viewtopic....696de 6ee3f62

Yep had ik ook gelezen.
Maar aangezien dat ik een Sitecom Nas-server heb gaat het synology progje
niet werken.

Grtz Manfred

mvdw310

Re: Netwerkschijven aanmaken

"mvdw310" <fredje1[nospam]@chello.nl> schreef in bericht

> [...]

> Yep had ik ook gelezen.
> Maar aangezien dat ik een Sitecom Nas-server heb gaat het synology progje

Ik ben er inmiddels achter dat het probleem zich alleen voordoet met shares
die beveiligd zijn met een wachtwoord
shares die vrij toegangkelijk zijn mag ik wel onbeperkt toe voegen.

Grtz Manfred